bukiet z guzików

Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?

bukiet z guzików
1 z 7
Jeśli masz już dość oklepanych bukietów, które choćby nie wiadomo jak pięknie były zrobione, nadal pozostają tylko kwiatami, które po kilku dniach zwiędną, pomożemy ci skomponować coś bardziej oryginalnego.
1
bukiet z batonów
Świetnym pomysłem na urodziny lub imieniny kogoś młodego jest bukiet z wkomponowanymi słodkościami. Najlepsze oczywiście są lizaki, ponieważ dzięki patyczkom, bardzo łatwo umieścić je w bukiecie. Wybierając słodkości, postarajmy się, aby pasowały one do bukietu i nie były zbyt charakterystyczne (o rozpoznawalnej marce). Najlepiej wyglądają lizaki owinięte w przezroczysty celofan. Dla ukochanej osoby możemy wybrać serduszka, a na imprezę bożonarodzeniową specyficzne długie lizaki.
2
bukiet z lizaków
Najprostszy sposób to kupno gotowego bukietu i „powtykanie” w niego lizaków lub jeszcze prościej, dostarczenie lizaków do kwiaciarni, w której zamawiamy bukiet i poproszenie o wkomponowanie ich. Jeśli chcemy zrobić wszystko własnoręcznie, możemy pokusić się o zrobienie sztucznych kwiatków z lizaków i skomponowanie z nich bukieciku. Tutaj najlepiej pasuje lizak okrągły, będzie on stanowił środek kwiatka, następnie doklejamy do niego kolorowe płatki z krepiny i dorabiamy dłuższą łodygę, np. ze słomki do napojów (słomkę oklejamy zieloną krepiną), a na koniec doklejamy zielone liście i efektowny bukiecik gotowy.
3
bukiet z lizaków dla mężczyzny
Taki bukiet stworzony z samych lizaków jest świetnym pomysłem dla mężczyzny, zwłaszcza lubiącego słodycze, ale to raczej norma u męskiej płci.
Jeśli znajdziemy w sklepie wielkie lizaki, np. piękne serduszka z miłosnym wyznaniem lub misie, wystarczy zebrać np. trzy takie olbrzymy i związać je wstążeczką. Nie potrzeba tu już więcej żadnych ozdobników, ponieważ lizaki są na tyle kolorowe, że same w sobie stanowią bardzo ładny bukiecik.
4
bukiet z wiatrakami
Zamiast kwiatów możemy poszukać jeszcze innego zastępnika. Np. w sklepach typu „wszystko za 4,50” można zakupić piękne, kolorowe, ogrodowe wiatraki. Są może odrobinę kiczowate, ale właśnie na tym polega ich urok. Jeden taki duży wiatrak może być równie dobry jak bukiet róż.
5
bukiet akcesoriów kuchennych
Także bukiet ślubny może być popisem oryginalności i pomysłowości. Np. pannie młodej można podarować wałek do bicia pana młodego ozdobiony kolorowymi kwiatami lub dla tradycjonalistów wkomponować w bukiet kilka drewnianych sztućców: duża łyżka, widelec, kulka do ciasta itp.
6
bukiet z prezerwatyw
Mniej stylowy, ale zrobiony ze smakiem zabawny bukiet na 18-stke może mieć wkomponowane paczuszki prezerwatyw na patyczkach lub wręcz zrobione z nich niewielkie baloniki.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

kwiaty na ślub
kwiatek z papieru
podatek od prezentów ślubnych

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

GdzieWesele.pl_Poleca
20.10.2017
Ciekawe pomysły, chociaż nie wiem czy każdy by się na coś takiego zdobył :)
farfurka
19.03.2015
Mi by się najbardziej podobał taki z banknotów 200-złotowych.
Pusia
20.05.2013
Dajcie już spokój z tymi dziwnymi bukietami. To jest kicz nad kiczami. A może pomyślcie, czy to jest grzeczne narzucać gościom co mają przynieść? Ja już na takie wesele bym nie poszła.