kołnierz z krawata

Jak ozdobić koszulkę kołnierzem z krawata?
Mala95 - specjalista Tipy.pl

Kto powiedział, że krawat jest tylko dla mężczyzn? Kto powiedział, że nosić go można tylko na określone sposoby? Oto zupełnie nowy sposób na noszenie krawata dla Pań. Zrób sobie z krawata kołnierz! W zależności od tego jaki wzór krawata wybierzesz możesz dodać swojemu strojowi elegancji lub ekstrawagancji. Tylko zobacz jakie to proste.
P

* Krawat,
* Szpilki,
* Nitka w kolorze krawata,
* Guzik ozdobny,
* Nożyczki,
* Igła.

1
kołnierz z krawata - krok 1
Połóż krawat płasko na powierzchni i zacznij tworzyć na nim zakładki zakręcając go od razu, jak widać na zdjęciu. Poszczególne zakładki zabezpieczaj szpilkami. Cienki koniec krawatka pozostaw bez zakładek.
2
kołnierz z krawata - krok 2
Przyłóż tak przygotowany krawat do szyi i zdecyduj czy chcesz dorobić więcej zakładek, bardziej zagiąć krawat czy wprowadzić inne poprawki. Teraz jest na to czas. Pamiętaj, że gdy zdecydujesz się coś poprawić przyłóż krawat znowu do szyi, aby sprawdzić efekt.
3
Gotowy krawat odwróć na lewą stronę [tą, która będzie przylegała bezpośrednio do szyi] i zszyj wszystkie zakładki.
4
kołnierz z krawata - krok 4
Węższy koniec krawata przyszyj do szerszego. Odwróć krawat na prawą stronę i wyjmij szpilki. Na końcu ozdób krawatowy naszyjnik guzikiem.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane