Hasło na Facebooku

Jak zmienić hasło na Facebooku?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl

Kiedy czujesz, że bezpieczeństwo Twojego konta jest zagrożona, zmiana hasła jest ważnym czynnikiem bezpieczeństwa. Facebook posiada wiele opcji prywatności i ustawień konta, które utrzymują Twoją tożsamość i konto zabezpieczone. Z tymi wszystkimi ustawieniami, zmiana hasła może wydawać się dziwna, ale proces ten jest bardzo prosty. Kiedy ustawiasz nowe hasło, użyj kombinacji numerów liter i znaków przestankowych, aby Twoje konto było dobrze zabezpieczone.

1
Zaloguj się na swoim koncie na Facebook.
2
W prawym górnym rogu znajduje się strzałka. Wciśnij ją aby rozwinąć menu i wybierz "Ustawienia konta".
3
Otworzy się nowa strona z ogólnymi ustawieniami konta. Przy pozycji "hasło" kliknij w łącze "edytuj".
4
Wpisz swoje obecne hasło w odpowiednim polu.
5

W następnym polu wpisz swoje nowe hasło i potwierdź je. Nowe hasło musi zawierać co najmniej sześć znaków, może być to też kombinacja numerów, liter i znaków przestankowych. System będzie rozróżniał małe litery od dużych, tak więc upewnij się, że przycisk CapsLock nie jest wciśnięty.

6
Naciśnij w guzik „zapisz zmiany”. Twoje nowe hasło jest już aktywne.
?

Wskazówki
* Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz zresetować je klikając w link „zapomniałem hasła” na stronie logowania. System wyśle Ci przypomnienie hasła na maila którego podałeś przy zakładaniu swojego Facebooka.

Powiązane porady

Facebook
facebook
Facebook

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

GRAŻYNA
03.10.2016
Przyjacioł poznaje się w biedzieWpiSzukamsz komentarz
nkbmj
15.12.2014
a gdzie to pisze jak
qinek
20.11.2014
Szkoda że nie daliście screenów jak to zrobić