mole

Jak wytępić mole?

4
Kolejnym sposobem jest rozłożenie w szafie zwykłych gazet. Dlaczego? Ponieważ mole bardzo nie lubią zapachu farby drukarskiej. Może to skutecznie pomóc w walce z tymi insektami. Dodatkowo możesz rozłożyć w szafie kawałki mydła. Najlepiej o zapachu lawendowym, ale sprawdzi się też zwykłe mydło.
5
Jeśli powyższe metody nie zadziałają, należy skorzystać ze specjalnych środków chemicznych, które można kupić w specjalistycznych sklepach. Preparaty tego typu przeważnie nie są drogie. Środki te mają głównie formę pasków, które zawiesza się w szafie, bądź specjalnych kulek naftalinowych. Oprócz tego można dostać środki w aerozolu, które należy rozpryskiwać w szafach regularnie.

Powiązane porady

sposób na pogniecione ubrania
kobieta ze skórzaną torebką
rzepy

Komentarze (6)

* Pola wymagane

mjnhfgbd
04.07.2016
trzeba uważać na środki zapachowe odstraszające, te ze sklepów. one są też szkodliwe dla ludzi!
fsfs
28.12.2015
Znam podobne plastry, ale wabik w nich jest dolączony jako mala plytka. Trzeba ja przykleić na środek tego plastra.
zamyslona
18.08.2015
fajny sposób z tym lepem, musze wyprubować jak cos sie pojawi. A ja znam też stary sposób na te wstrętne moluchy liście z orzecha włoskiego, zawinąc w gazete połozyć na półke lub na dno szafy...(nie przyciskać gardrrobą.....naprawde daje skutek. POzdrawiam
nn
23.06.2014
(1) Bagno zwyczajne jest rośliną chronioną gatunkowo.
(2) Na mole nie działa. To ludowy przesąd.
BarbaraJanczykowska
19.08.2013
Uwazam ze jest to wspanialy portal!!!!
Robert
19.02.2013
A ja oprócz odstraszania, gdy zaatakowały już moje ubrania stosowałem jeszcze plastry z lepem. Łapały się w nie masakrycznie. Co któryś narodził się, to zaraz wpadał w pułapkę :). Chyba te lepy nasączone były jakimś specjalnym wabikiem. Przyklejały się i ginęły. Do kupienia w zwykłych marketach.