radiesteta

Jak wykryć żyłę wodną?

Wiele osób może pierwszy raz słyszy o czymś takim jak żyła wodna. Co to jest? Żyły wodne występują głęboko w gruncie. Woda zawarta w przepuszczalnych warstwach ziemi jest nazywana właśnie żyłą wodną. Może ona być ruchoma. Dziedzina zajmująca się tym zjawiskiem jest nazwana radiestezją. Za pomocą odpowiednich urządzeń bada ona występowanie oraz charakterystykę żył wodnych. Radiesteci uważają, że żyły wodne mają negatywny wpływ na organizm człowieka, dlatego też należy chronić się przed nimi. Tego typu zjawiska były znane już od starożytności. Wiadomo, że starożytni Egipcjanie zajmowali się radiestezją. Należy jednak podkreślić, że nie ma naukowego potwierdzenia wpływu żył wodnych na organizm człowieka.
1
Po pierwsze odpowiedzmy sobie na pytanie: co jest nam potrzebne do wykrywania żył wodnych i czy każdy może to zrobić? Są różne teorie. Większość z nich mówi o tym, że żeby korzystać ze sprzętu radiestezyjnego trzeba mieć specjalne predyspozycje. Okazuje się, że większość populacji ludzkiej ma tego typu zdolności - jedni większe, drudzy mniejsze. Do badania żył wodnych potrzebna nam będzie różdżka radiestezyjna, bądź wahadło. Można je kupić w specjalistycznych sklepach, bądź zrobić samemu.
2
Jak zrobić samodzielnie różdżkę, bądź wahadło? Jeśli chodzi o różdżkę, należy znaleźć odpowiednią gałązkę brzozy. Koniecznie musi to być brzoza. Gałązka powinna być delikatna, w kształcie litery Y. Zamiast gałązki możesz również użyć drutu w kształcie litery Y. Wahadło natomiast można zrobić za pomocą sznurka oraz jakiegoś ciężarka. Może to być na przykład obrączka.
3
Mając już odpowiedni sprzęt, przejdźmy do rzeczy. Badając grunt pod kątem żył wodnych, powinniśmy najpierw ustalić zasady reagowania różdżki, bądź wahadła na żyły. Jeśli wahadło poruszy się (zacznie oscylować), to z dużym prawdopodobieństwem pod ziemią jest żyła wodna. W przypadku różdżki, powinna ona skierować się ku ziemi. Należy chodzić spokojnie i powoli obserwując ruchy sprzętu radiestezyjnego. Będąc na miejscu, w którym wahadło zostało wprawione w oscylację, należy zatrzymać wahadło i jeszcze raz spytać, czy weszliśmy w strefę promieniowania żyły wodnej. Jeśli wahadło zacznie obracać się w prawo, oznacza to potwierdzenie.
4
Żyły wodne można wykryć również za pomocą innych metod. Można to zrobić za pomocą słoika z wodą oraz kredą. Ta metoda jest bardziej wskazana do zastosowania w domu/mieszkaniu. Należy w kilku miejscach w pokoju ustawić napełnione zimną wodą słoiki. Kredę należy rozdrobnić. W miejscu, gdzie znajduje się żyła wodna, kreda powinna szybciej opadać, niż w pozostałych słoikach. Dobrze jest robić to z pomocą innych osób, żeby nie tracić czasu na wsypywanie kredy do słoika, dlatego, że w tym eksperymencie ważny jest czas.

Komentarze (16)

* Pola wymagane

Paweł
26.07.2019
Witam, jak zdobyć namiary dobrego i sprawdzonego radiestetę do wykrycia wody woj. mazowieckie
lea 116
29.07.2018
Nie każdy może być radiestetą . Najlepszymi kandydatami są osoby z Rh "minus" i grupą krwi "0".
Jerkras
21.03.2018
Prawda jest taka: jak jest duży ciek to najlepiej uciekać ! No chyba że malutki to można jakieś odpromienniki zamontować, ale oczywiście naturalne.
Mmmm
23.09.2017
A ja żyły odczuwam ciałem albo raczej ich brak bo w tych miejscach czuję dobro wibracje
Tomasz Kowalczyk
19.10.2016
pwdjmj1tg
Tomasz Kowalczyk
19.10.2016
Niestety nie ma możliwości przesłania danych kontaktowych na forum ale zapraszam do Płocka można zbadać ba miejscu lub na odległość przy czym na miejscu jest sposobność sprawdzenia czy odpromieniowania działa prawidłowo i nie występuje już w owym miejscu Pozdrawiam
damian1320
18.10.2016
Witam czy można prosić jakiś kontakt do któregoś z panów zajmujących się radjestezją
Tomasz Kowalczyk
29.09.2016
Witam serdecznie zajmuje się radjestezja znalazłem setki miejsc na studnie i bardzo dużo pomiarow domów oraz działek na dom przebadalem. Zajmuje się tym od 16 lat i wiem jak szkodliwy i wyniszczajacy wpływ mają żyły wodne. Jest to udowodnione naukowo ponieważ woda jest przewodnikiem i przewodzi promieniowanie elektromagnetyczne wiec jeśli przechodzi przez budynek to też w budynku oddziaływuje. Najgorsze są soczewki wodne które na tych żyłach występują. Nigdy nie zdążyła mi się sytuacja ze zostałem wezwany żeby zbadać mieszkanie w celu odpromieniowania bo klient odczuwa dyskomfort zdrowotny i żeby akurat w tym miejscu nie występowało owe zdarzenie. Pozdrawiam
meg_usia
15.09.2016
Również chciałabym skontaktować się z Panem Jerkras, pod kątem zabezpieczenia domu. W związku z nawracającymi problemami zdrowotnymi, już któryś raz słyszałam, że przyczyną mogą być żyły wodne. Czy można sprawdzić dom na odległość? Bardzo proszę o kontakt.
wieslaw
07.03.2016
Bardzo chcialbym skontaktowac sie z panem jerkas. Interesuje mnie zabezpieczenie domu. Posadzka z glinki jakiej. Jakiego wapnia jakie proporcje. Jaka warstwa itp bardzo prosze o kontakt