Para całująca się pod prysznicem

Jakie są rodzaje pocałunków?

Pocałunki są tym rodzajem kontaktu cielesnego, który powinien nas interesować przez całe życie. Nastolatki czekają na niego z niecierpliwością, wyobrażają sobie, boją się go i ciągle myślą. Młode osoby korzystają ze sztuki całowania najlepiej i najczęściej jak tylko się da. W wieloletnich związkach, niestety zaczynamy zapominać o tym geście i zdarza nam się już sporadycznie, w dodatku najczęściej, jako zapowiedź współżycia. Szkoda jednak traktować namiętne spotkanie ust tylko w ten sposób i wrócić do całowania dla przyjemności, która z niego płynie. A jakie możemy pocałunki wykonywać?
1
Szybkie cmoknięcia lub krótkie pocałunki w usta. Najczęściej obdarzamy się nimi na powitanie i pożegnanie i to nie tylko z ukochanym mężczyzną. Takie szybkie cmoknięcia zdarzają się nawet między koleżankami. Często w ten sposób dziękujemy, prosimy o coś lub po prostu wyrażamy sympatię. Należy tylko uważać, aby nie obdarzać takimi czułościami osób, które mogą sobie tego nie życzyć, lub źle to odebrać.
2
Całująca się para
Wbrew pozorom pocałunkiem najlepiej budującym napięcie seksualne i idealnie sprawdzający się w romantycznych sytuacjach, wcale nie jest głęboki pocałunek z języczkiem. Długi i niespieszny pocałunek, w czasie, którego partnerzy używają jedynie rozchylonych ust jest niezwykle delikatny, ale doskonale pobudza wyobraźnie i buduje namiętność. Jest to świetny sposób na pierwszy pocałunek, lub na wstęp do bardziej intymnych pieszczot.
3
Pocałunek z języczkiem, czyli taki, o którym marzy, a jednocześnie się go obawia, każda nastolatka. Takie zbliżenie może być bardzo pozytywne, pod warunkiem, że zachowamy, choć minimum wyczucia. Pamiętajmy, że język to nie tłok, nie mamy nim uderzać na oślep w ustach partnera, a wykonywać delikatny masaż, czasem obejmujący nawet wargi.
4
Gdy jesteśmy z partnerem bardzo blisko, a pocałunek ma być wstępem do dalszych pieszczot, możesz spróbować delikatnie wsuwać i wysuwać język, co ma przypominać stosunek i ruchy podczas niego, takie doznania z pewnością zadziałają na partnera wyjątkowo stymulująco.
5
Podczas pocałunku warto zmieniać jego tempo, tak, aby partner nie wiedział, co nastąpi za chwilę. Możesz zacząć bardzo powoli, by po chwili uderzyć znienacka mocnym namiętnym pocałunkiem. Możesz też stopniowo zwiększać lub zmniejszać intensywność pocałunku. Jest to ważne zwłaszcza w stałych związkach, gdy partnerzy doskonale znają siebie i swoje nawyki - jeśli nie będziemy zaskakiwać się czymś nowym szybko się znudzimy.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Stymulowanie punktu G
gra wstępna
Orgazm kobiecy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

amor
12.11.2015
To proste: te higieniczne i te nie higieniczne :)