Teściowie

Jak zauroczyć potencjalnych teściów?

Gdy spotkania z naszym mężczyzną zaczynają nabierać coraz poważniejszego charakteru i zaczynamy już po cichutku marzyć o białej sukni, warto zadbać o relacje z potencjalnymi teściami. Sytuacje przedstawiają się bardzo różnie. Jeśli mężczyzna mieszka w jednym domu z rodzicami, każda jego sympatia, najczęściej poznaje rodziców bardzo wcześnie. Jeśli natomiast wybranek i jego rodzice mieszkają osobno, czasem nawet w innych miastach, często organizowane jest oficjalne przedstawienie podczas uroczystej kolacji. Druga sytuacja jest dla kobiety o wiele bardziej stresująca, ale z drugiej strony ma ona możliwość dobrego przygotowania się. Niezależnie jednak od tego, czy znamy już rodziców naszego ukochanego czy też nie, musimy postarać się żyć z nimi jak najlepiej.
1
Wybierając się na oficjalną kolację z rodzicami naszego mężczyzny warto przygotować się odpowiednio. Obojętnie jaki nie byłby nasz styl, na takie spotkanie ubieramy się skromnie i ze smakiem. Kabaretki, mini, obcisłe skóry itp. - zostawmy na inną okazję, a tym razem spróbujmy zamienić się w kulturalną księżniczkę. Spódnica o rozsądnej długości, lub ładne spodnie, a do tego sweterek typu bliźniak i każda teściowa spojrzy na nas łaskawym okiem.
2
Kobietom z reguły nie jest trudno zauroczyć przyszłego teścia. Miły uśmiech i uprzejmość w zupełności wystarczą. Bardziej skomplikowane mogą być relacje z matką chłopaka. Jak każda kobieta będzie ona zaborcza w stosunku do ukochanego syna i albo uda jej się zwalczyć i ukryć to uczucie, albo niestety weźmie ono górę. Ważne jest, aby mama ukochanego nie poczuła się zagrożona, staraj się unikać tematów typu: JA wiem lepiej, co on lubi, ON uwielbia moją kuchnię, od teraz będzie MI poświęcał każdą chwilę…
3
Postaraj się nabrać dystansu do całej sytuacji i w spokoju i może nawet z lekkim rozbawieniem wysłuchać, opowieści o naszym przyszłym mężu. Mamy z reguły chętnie opowiadają o ulubionych potrawach synusia, o jego preferencjach, co do ubioru, a jak się rozpędzą usłyszysz nawet, na co chorował w dzieciństwie i w jakim wieku nauczył się siusiać do nocnika. Przyjmuj te wszystkie rewelacje bez sprzeciwu i pozwól się przyszłej teściowej wykazać wiedzą na temat własnego syna, kto wie, może i ty z tej wiedzy skorzystasz.
4
Pamiętaj, dobre relacje z teściami to prawdziwy skarb, który nie raz docenisz. Warto, więc postarać się ich szczerze polubić i od czasu do czasu zrobić coś miłego. Nie muszą to być wielkie rzeczy; propozycja podwiezienia gdzieś samochodem, bukiet świeżych kwiatów z ogródka, lub krótka wizyta z paczką ciasteczek i wsparcie teściów w przyszłości zapewnione.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane