Jak ustawić stronę startową?

TomekL - specjalista Tipy.pl
Ustawienie strony startowej to czynność bardzo prosta. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą ci ustawić stronę startową w najpopularniejszych przeglądarkach.
1
Ustawianie strony startowej w Mozilla Firefox

Z menu wybierz „Narzędzia” i otwórz opcje programu. Na karcie ogólne w polu „Uruchamianie” wybierz, co Firefox ma robić po uruchomieniu, a w polu „Strona startowa” wybierz adres strony domowej.
2
Ustawianie strony startowej w Opera

Kliknij w „Menu” , przejdź do „Ustawienia” i otwórz preferencje programu. W polu „Uruchamianie” wybierz „Przejdź do strony głównej”, w polu „Strona główna” wpisz adres strony startowej.
3
Ustawianie strony startowej w Google Chrome

Otwórz opcje programu, klikając ikonę klucza w prawym górnym rogu ekranu i kliknij „Opcje”. W polu „Po uruchomieniu” zaznacz opcję „Otwórz stronę początkową”, w polu „Strona początkowa” wybierz opcję „Otwórz tę stronę” i wpisz adres strony początkowej.
4
Ustawianie strony startowej w Safari

Kliknij na ikonę rozwijającą menu (znajduje się w prawym górnym rogu ekranu) i otwórz preferencje przeglądarki. W polu „Strona domowa” wpisz adres strony domowej.
5
Ustawianie strony startowej w Internet Explorer

Kliknij „Narzędzia”, później „Opcje internetowe”. W zakładce „Ogólne”, w polu „Strona główna” wpisz adres strony głównej.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane