malinka

Jak zrobić malinkę?

franklina12franklina12 - specjalista Tipy.pl
malinka
1 z 5
"Malinka" świadczy o namiętności....
Zrobienie "malinki" polega na zassaniu skóry partnera, przy odpowiedniej długości ssania na skórze pozostaje ślad nazywany potocznie "malinką".
1
robienie malinki - 1
Mimo pozorów malinka jest dość intymnym sposobem na okazanie uczuć, pewnie przez to że zostawia ona widoczny ślad na skórze, który nie znika przez pewien czas. Robienie malinki partnerowi jest naprawdę łatwe! Trzeba tylko wiedzieć, że on tego chce, wyczuć odpowiedni moment no i znaleźć się we właściwym miejscu.
2
robienie malinki - 2
Najlepiej podczas namiętnego pocałunku przejść do szyi partnera. Nie trzeba się stresować, że malinka nie wyjdzie. Wystarczy złożyć usta w tzw. dziubek, przyłożyć je do szyi i zassać. Wszystko zależy od tego jak mocno i z jaką intensywnością ssiesz skórę partnera, ale przeważnie wystarczy ok 20, 30 sekund aby na skórze pozostał ślad.
3
robienie malinki - 3
Aby Twoja malinka była jeszcze większą przyjemnością dla partnera jej robienie możesz przeplatać z całowaniem, podgryzaniem, lizaniem i krótkim ssaniem skóry. Wszystko to można robić dowolnie jak i... w dowolnych miejscach, jednak najbardziej powszechnym miejscem na malinkę jest szyja i dekolt.
4
malinka
Malinka nie jest groźna. Jest to bardzo niewielkie krwawienie pod skórą o charakterze naczyniowym. Musimy pamiętać o tym, że malinka jest bardzo widoczna (w postaci zaczerwienienia). Średnio utrzymuje się około tygodnia, zdarza się, iż krócej lub dłużej, ale wszystko zależy od intensywności z jaką została wykonana.
?

Wskazówki
* Jeśli posiadamy malinkę i nie chcemy zostać narażeni na "dziwne" spojrzenia, warto pomyśleć o tym jak następnego dnia mamy zamiar zmniejszyć widoczność malinki.
* można użyć pudru, lub korektora
* nosić golfy
* założyć apaszkę lub szalik
( zobacz też; http://www.youtube.com/watch?v=nVFkson_yVA )

!

Uwaga!
* Jeśli boisz się że malinka nie wyjdzie, lub sądzisz że nadal nie potrafisz jej robić... poćwicz na własnej ręce! ;-)

Strona 1 z 5

Powiązane porady

masaż erotyczny
Dzwoniąca dziewczyna
flirt

Podobne porady

Komentarze (17)

* Pola wymagane

angelika18000
22.11.2016
nie powinno się robić malinek bo od tego raka można dostac
mn
28.11.2014
Ja nie robię malinek, ale mój chłopak mi je robi. W ogóle mi to nie przeszkadza, skoro tak lubi, to dlaczego mam mu zabraniać? ;) I bynajmniej nie jest niedojrzały, wręcz przeciwnie. Jest dojrzałym mężczyzną, który odczuwa potrzebę "oznakowania"mnie. Jeden robi ,inny nie - ot i cała filozofia, nie powiązana z dojrzałością lub jej brakiem w ani najmniejszym stopniu.
xxx
22.07.2013
Jak dla mnie to niedojrzała chęć "oznakowania" drugiej osoby tak, jakby była czyjąś własnością...
loka
24.06.2013
Boshe, jak ktoś lubi malinki to niech je robi i ma, to że wam się nie podobają to macie problem, a podczas ich robienia partnerowi jest przyjemnie i miło, a one i tak zaraz znikają, to nie głupota.
skrzacik0007
27.05.2013
""Malinka" świadczy o namiętności" raczej głupocie i niedojrzałym podejściu do miłości i partnera...
#18904
17.04.2013
Nie prawda "malinka" jest brzydkim zwyczajem nie dojrzałych emocjonalnie ludzi.Raczej nikt nikomu nie robi siniaków i do tego paskudnie wygladających na znak namiętności.Ot jeszcze jedna głupota.Lepiej byłoby żeby zamiast "malinki" zaprosić ukochaną na romantyczny spacer.
zenek50zenek
09.04.2013
dla mnie malinka to dziecinada i tyle
pyska .
30.03.2013
mi kolega próbował zrobić malinke przy całowaniu jednak mu nie wyszło ;/ hehehe ;D myślę , że powinien to przeczytać .
chanel17
20.02.2013
ja lubie miecc malinki !!!!!!
aleksis
16.08.2012
kurde mi nie wychodzi nawet na ręku ;/ . Może ktoś da jakiś filmik jak to się robi albo jakąś instrukcję z obrazkami ?