Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak zrobić plastikowe kwiaty?

Jak zrobić plastikowe kwiaty?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Były już kwiatki z różnych rodzajów papieru czy materiału. Ale nie było jeszcze kwiatków z plastiku, a dokładnie z plastikowej butelki. Nie dość więc, że postępujemy ekologicznie to jeszcze sami bawimy się w recycling. Przy okazji tworzymy coś fajnego do swojego domu. Plastikowe kwiaty są dużo trwalsze niż papierowe czy te z materiału, a równie ładne. Możesz nimi ozdobić wiele rzeczy, których nie ozdobisz papierowymi i materiałowymi kwiatami, na przykład werandę, czy balkon (deszcz ich nie zniszczy).
Rzeczy, których potrzebujesz:
plastikowa butelka z przeźroczystego plastiku, dziurkacz ozdobny 'koło', farba w sprayu, klej w pistolecie lub szybkoschnący, nożyczki, koraliki ozdobne.
1
Jak zrobić plastikowe kwiaty 2
Umyj butelkę kilkakrotnie, aby mieć pewność, że jest czysta zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Usuń z niej wszystkie nalepki. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia. Odetnij z butelki szyjkę i dno. Następnie przetnij butelkę wzdłuż na pół.
2
Jak zrobić plastikowe kwiaty 3
Za pomocą dziurkacza wytnij z otrzymanego plastiku koła.
3
Jak zrobić plastikowe kwiaty 4
Z jednej butelki otrzymasz wiele takich kółek, a na jednego kwiatka będziesz potrzebować ich pięć. Możesz więc zrobić wiele kwiatków.
4
Jak zrobić plastikowe kwiaty 5
Rozłóż plastikowe kółka na folii i spryskaj je farbą w wybranym kolorze. Wystarczy, że pomalujesz jedną stronę plastiku, przecież jest przeźroczysty, farbę będzie widać z obu stron. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia.
5
Jak zrobić plastikowe kwiaty 6
Następnie za pomocą malutkiej kropli kleju sklej dwa kółka razem. Dzięki temu, że plastik pochodzi z butelki, jest on fajnie wykręcony. Pozwoli Ci to bez problemu tworzyć kwiatki 3D, które nie będą płaskie.
6
Jak zrobić plastikowe kwiaty 7
Doklej trzecie kółko.
7
Jak zrobić plastikowe kwiaty 8
I po kolei doklej jeszcze dwa kółka. Tak powinien wyglądać prawie gotowy kwiatek.
8
Jak zrobić plastikowe kwiaty 9
Na środku naklej ozdobny koralik. Pozostaw kwiatek do całkowitego wyschnięcia. W tym czasie możesz zabrać się za robienie kolejnych kwiatków.
9
Jak zrobić plastikowe kwiaty 10
Gotowymi kwiatkami możesz ozdobić co tylko chcesz, na przykład torebkę
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ta ręcznie robiona, piękna letnia torba na ramię zachwyci niejednego plażowicza. Na pewno przed wyjazdem nad morze...
Jak zrobić torbę na plażę?
Ta ręcznie robiona, piękna letnia torba na ramię zachwyci niejednego plażowicza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt