Jak zrobić plastikowe kwiaty

Jak zrobić plastikowe kwiaty?

Uapka - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić plastikowe kwiaty
1 z 10
Były już kwiatki z różnych rodzajów papieru czy materiału. Ale nie było jeszcze kwiatków z plastiku, a dokładnie z plastikowej butelki. Nie dość więc, że postępujemy ekologicznie to jeszcze sami bawimy się w recycling. Przy okazji tworzymy coś fajnego do swojego domu. Plastikowe kwiaty są dużo trwalsze niż papierowe czy te z materiału, a równie ładne. Możesz nimi ozdobić wiele rzeczy, których nie ozdobisz papierowymi i materiałowymi kwiatami, na przykład werandę, czy balkon (deszcz ich nie zniszczy).
P

* plastikowa butelka z przeźroczystego plastiku,
* dziurkacz ozdobny 'koło',
* farba w sprayu,
* klej w pistolecie lub szybkoschnący,
* nożyczki,
* koraliki ozdobne.

1
Jak zrobić plastikowe kwiaty 2
Umyj butelkę kilkakrotnie, aby mieć pewność, że jest czysta zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Usuń z niej wszystkie nalepki. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia. Odetnij z butelki szyjkę i dno. Następnie przetnij butelkę wzdłuż na pół.
2
Jak zrobić plastikowe kwiaty 3
Za pomocą dziurkacza wytnij z otrzymanego plastiku koła.
3
Jak zrobić plastikowe kwiaty 4
Z jednej butelki otrzymasz wiele takich kółek, a na jednego kwiatka będziesz potrzebować ich pięć. Możesz więc zrobić wiele kwiatków.
4
Jak zrobić plastikowe kwiaty 5
Rozłóż plastikowe kółka na folii i spryskaj je farbą w wybranym kolorze. Wystarczy, że pomalujesz jedną stronę plastiku, przecież jest przeźroczysty, farbę będzie widać z obu stron. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia.
5
Jak zrobić plastikowe kwiaty 6
Następnie za pomocą malutkiej kropli kleju sklej dwa kółka razem. Dzięki temu, że plastik pochodzi z butelki, jest on fajnie wykręcony. Pozwoli Ci to bez problemu tworzyć kwiatki 3D, które nie będą płaskie.
6
Jak zrobić plastikowe kwiaty 7
Doklej trzecie kółko.
7
Jak zrobić plastikowe kwiaty 8
I po kolei doklej jeszcze dwa kółka. Tak powinien wyglądać prawie gotowy kwiatek.
8
Jak zrobić plastikowe kwiaty 9
Na środku naklej ozdobny koralik. Pozostaw kwiatek do całkowitego wyschnięcia. W tym czasie możesz zabrać się za robienie kolejnych kwiatków.
9
Jak zrobić plastikowe kwiaty 10
Gotowymi kwiatkami możesz ozdobić co tylko chcesz, na przykład torebkę
Strona 1 z 10

Powiązane porady

kwiaty w wosku
wałek dekoracyjny
lampka z lampek do wina

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane