Orgazm u mężczyzny

Jak zwiększyć orgazm u mężczyzny?

Boorka - specjalista Tipy.pl
Jako kobieta na pewno zastanawiasz się co zrobić, aby zwiększyć orgazm u mężczyzny. Na szczęście istnieje na to wiele sposobów i niektóre z nich są bardzo proste do zrealizowania. Zapoznaj się z poniższymi metodami i wypróbuj je nawet dzisiejszej nocy.
1
Masaż prostaty.

Jeśli nie próbowaliście wcześniej tej techniki, możecie doznać szoku spowodowanego intensywnością orgazmu punktu G. Mówiąc w skrócie męski punkt G to gruczoł wielkości orzecha włoskiego umiejscowiony w przedniej części odbytnicy, który podczas pobudzenia wytwarza intensywną przyjemność. Ty albo Twój partner możecie wykonać palcem lub ręką znany gest mówiący „podejdź do mnie”. Masując delikatnie punkt G, mężczyzna może doznać najbardziej intensywnego orgazmu w swoim życiu.

2
Pierścień wibrujący.

Taki pierścień dodaje nowych doznań do seksualnych doświadczeń i na pewno zwiększa intensywność męskiego orgazmu. Można go używać zarówno podczas masturbacji jak i podczas stosunku. Do nasilenia doznań przyczyniają się delikatne wibracje połączone z ograniczeniem przepływu krwi do penisa. Jeśli nie posiadacie takiego pierścienia, zawsze można poeksperymentować z innymi wibrującymi akcesoriami.

3
Seks oralny.

Nie można zapominać o tym, że seks oralny to jeden z podstawowych wzmacniaczy doznań seksualnych. Jest o tyle lepszy, iż nie wymaga żadnych lubrykantów, ani drogich zabawek. Umieść język na samym czubku penisa, następnie zacznij delikatnie poruszać językiem dookoła. Podczas tej czynności złap ręką członka i zacznij przesuwać ręką w dół i w górę. Aby maksymalnie zwiększyć doznania, podczas seksu oralnego możesz delikatnie masować mosznę lub punkt G.

4
Abstynencja.

Ta metoda nie należy do łatwych, jednak większość mężczyzn jest świadoma tego, że im większe są przerwy pomiędzy stosunkami, tym doznają bardziej intensywnych orgazmów. Spróbujcie więc wstrzymać się od kilku dni do tygodnia, a zauważycie nasilenie orgazmu. Wiele par próbuje powstrzymać się na tydzień przed ślubem, aby doznania podczas nocy poślubnej były bardziej intensywne.

?

Wskazówki
* Wypróbujcie wyżej wymienionych metod, a na pewno zauważycie różnicę w intensywności orgazmu mężczyzny. Przy odrobinie praktyki oraz kilku akcesoriów, które zapewne możecie znaleźć w domu, będziecie na dobrej drodze do osiągnięcia swojego celu.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

libido u kobiet
życie seksualne
necking

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Facet
10.01.2013
"Wiele par próbuje powstrzymać się na tydzień przed ślubem, aby doznania podczas nocy poślubnej były bardziej intensywne"

Heh, przecież istotą nocy poślubnej jest to, że wtedy uprawia się seks pierwszy raz. Seks przed ślubem to patologia.