Znajomi na Facebooku

Jak dodać znajomych na Facebooku?
Sooonia - specjalista Tipy.pl

Jako portal społecznościowy, Facebook zachęca Cię do znajdywania starych znajomych i poznawania nowych ludzi. Kiedy odnajdziesz w bazie swoich dawnych przyjaciół, możesz dodać ich do swojego profilu, otwierając tym samym różne możliwości komunikacji oraz dzielenia się wydarzeniami dnia codziennego.
1
Zaloguj się na Facebooku, po to żeby rozpocząć proces szukania znajomych.
2
Wejdź do zakładki ‘Moi znajomi’, w której możesz zobaczyć listę swoich obecnych znajomych i znaleźć kilka szybkich szczegółach na ich temat.
3
Kliknij zakładkę ‘Wyszukiwarka znajomych’ albo link ‘Importuj listę kontaktów’ po to, żeby zaimportować listę znajomych ze swojej książki adresowej. Obie te opcje zaprowadzą Cię do króciutkiego formularza, w którym musisz podać adres e-mail i hasło.
4
Wprowadź swój adres e-mail i hasło we właściwych miejscach. Jedynie kontakty z Hotmail, AOL, Gmail, MSN i Yahoo, mogą zostać bezpośrednio zaimportowane, co zauważysz przy otworzeniu listy.
5
Kliknij zakładkę ‘Szukaj znajomych’. Zostaniesz przeniesiony do strony ze specyfikacjami Twojego konta e-mail, wyświetli się lista kontaktów, w tym osoby, które już są Twoimi znajomymi na Facebooku.
6
Sprawdź ramki obok nazwisk kontaktów, które chcesz dodać i kliknij opcję ‘Dodaj do znajomych’. Twoje zaproszenie zostanie wysłane na konto znajomego, w celu potwierdzenia znajomości.
7
Znajdź znajomych na Facebooku.

  1. Po zalogowaniu się na Facebooku przejdź do linka ‘Szukaj’. Tam masz opcję szukania ludzi, należących do Twojej sieci, jak i tych spoza niej.

  2. Wpisz imię i nazwisko w ramce ‘Szukaj’. Wystarczy, że wpiszesz 2 litery jeśli nie jesteś pewny pisowni. Skorzystaj z listy, która się pokaże i wybierz interesującą Cię sieć.

  3. Skorzystaj z ‘Zaawansowanego szukania’ jeśli chcesz prowadzić poszukiwanie znajomego, bazując na jego adresie e-mail, ulubionych zainteresowaniach i poglądach politycznych.

  4. Kliknij okienko ‘Dodaj do znajomych’, znajdujące się obok imienia i nazwiska twojego znajomego. Podczas, gdy nie możesz obejrzeć jego profilu, możesz skorzystać ze zdjęcia profilowego i podstawowych informacji, żeby upewnić się, że zapraszasz do znajomości właściwą osobę.

?

Wskazówki
* Jeżeli nie posiadasz potwierdzonego adresu e-mail, możesz zaimportować swoje kontakty ze z poczty e-mail albo książki adresowej, instrukcje znajdziesz w zakładce ‘Wyszukiwarka znajomych’.
* Jeżeli potrzebujesz pomocy przy importowaniu listy kontaktów ze swojej aplikacji mailowej, udaj się do zakładki ‘Pomoc’.
* Pamiętaj, każdy znajomy, którego dodasz do listy będzie miał dostęp do informacji zawartych w Twoim profilu (łącznie z informacjami prywatnymi), chyba że dodasz ich do listy znajomych z ograniczonym dostępem. Zaraz po zaimportowaniu listy znajomych z książki adresowej z konta e-mail , upewnij się, że umieściłeś na liście ograniczonego dostępu, te osoby, które nie chcesz by miały pełny dostęp do twojego profilu.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Glorin
11.06.2012
No to dziwne..może masz coś namieszane w ustawieniach prywatności?
karolkaa
12.05.2012
robie tak jak trzeba ale nic sie nie dzieje nie da sie dodac znajomych , ani zdjec czy tez postow nic nie moge zrobic pomocy