Przeglądarki www

Jak ustawić domyślną przeglądarkę WWW?

TomekL - specjalista Tipy.pl

Ustawienie domyślnej przeglądarki WWW to czynność bardzo prosta, poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci ustawić swoją ulubioną przeglądarkę jako domyślną.

1
Mozilla Firefox:

Otwórz opcje programu, przejdź do ustawień zaawansowanych i kliknij kartę ogólne. W polu "Ustawienia systemowe" kliknij "Sprawdź teraz" i kliknij "Tak".

2
Opera:

Otwórz preferencje programu, przejdź do karty "Zaawansowane", w okienku po lewej stronie kliknij na "Programy" i zaznacz opcję "Opera ma sprawdzać, czy jest domyślną przeglądarką", kliknij OK i uruchom ponownie przeglądarkę. Przy uruchomieniu przeglądarki zostaniesz zapytany czy "Opera ma być domyślną przeglądarką".

3
Google Chrome:

Kliknij ikonę klucza w prawym górnym rogu ekranu i otwórz opcje programu, wybierz ustawienia Podstawy w polu Domyślna przeglądarka kliknij "Ustaw aplikację Google Chrome jako domyślną przeglądarkę".

4
Internet Explorer:

Otwórz opcje internetowe programu, w zakładce "Programy" w polu "Domyślna przeglądarka sieci Web" kliknij "Ustaw jako domyślny".

5
Safari:

Otwórz preferencje programu, w zakładce "Ogólne" w polu "Domyślna przeglądarka WWW" wybierz z listy Safari.

Powiązane porady

Firefox
przyspieszanie przeglądarki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane