dywanik ze szmatek

Jak zrobić dywanik ze szmatek?
JadziaJadzia - specjalista Tipy.pl

Każdy z nas chciałby mieć puchowy, mięciutki dywanik pod nogami. Możesz taki mieć już dziś. I wcale nie oznacza to, że namawiam Cię do jego kupna. Wręcz odwrotnie. Namawiam Cię do samodzielnego zrobienia takiego dywanika. Nie jest to wcale trudne, a materiały są ogólnodostępne. Zobacz, jak zaledwie w kilkadziesiąt minut zrobić swój własny dywanik.
P

* mata antypoślizgowa,
* stare ręczniki lub szmatki,
* nożyczki.

1
Jeśli nie masz starych ręczników możesz użyć do tego projektu różnych szmatek. Ważne, aby szmatki były miękkie, na przykład z froty. Wtedy nasz dywanik będzie mięciutki i miło nam się będzie po nim chodzić.
2
Z maty poślizgowej wytnij prostokąt o takich wymiarach, o jakich chcesz mieć swój dywanik.
3
dywanik ze szmatek - krok 3
Ręczniki lub szmatki potnij na cienkie paski o wymiarach 2x15 centymetrów.
4
dywanik ze szmatek - krok 4
Zacznij przywiązywać każdy wycięty pasek do maty. Zacznij wiązać paski kierując się w tym samym kierunku. Będzie Ci łatwiej.
5
Jeśli chcesz mieć gruby i bardzo puchowy dywanik wiąż paski w każdym rzędzie. Jeśli nie o co drugi-trzeci rząd. Zależy też jak bardzo puchowe masz paski.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Amator
30.01.2015
Świetny pomysł z tym dywanikiem. Ale co tu zrobić, przecież frotte poidczas krojenia strasznie się kruszy?
bisuta
05.02.2013
Bardzo fajny pomysł:) Ręczniki można kupić za parę groszy w lumpeksach także koszt wykonania takiego dywaniku będzie bardzo niski.
lliilla
08.03.2012
jeden z najlepszych pomysłów:) polecam
Sylwia!
23.10.2011
Jeden z najlepszych i najfunkcyjniejszych pomysłów jakie spotkałam ( ; Wykorzystam go ^_^
alcia
24.07.2011
suuuuuper ten dywanik, zawsze chcialam taki kupic, ale niestety jest dla mnie zbyt drogi:/ a teraz sama sobie zrobie. Wielkie dzieki!!!!!