jeansy wyszczuplające

Jakie jeansy nosić by ukryć brzuch?
Becia19 - specjalista Tipy.pl

Jeśli masz budowę jabłka, czyli jesteś okrąglejsza w biodrach niż inne kobiety musisz dobrać jeansy odpowiednie dla siebie, ze specjalną wkładką korygującą brzuch. Podczas gdy takie właśnie jeansy pomogą Ci zatuszować problem, inne tylko niepotrzebnie zwrócą na niego uwagę innych. Jakie więc jeansy wybrać, by wyglądać szczupło i pięknie? Jest kilka fasonów, które skutecznie zakamuflują Twój brzuszek.
1
Jeansy z wysokim stanem, ale nie takim zakrywającym pępek. Będą one trzymać brzuch w ryzach, nie będzie się on wylewał znad opaśnicy, dzięki czemu też spłaszczą brzuch.
2
Unikaj niskich stanów w spodniach, biodrówek czy spodni przylegających do ciała, tzw. skinny leg. Nie tylko nie zatuszują brzuszka, ale wyeksponują go.
3
Jeansy typu boot-cut (rozszerzane ku dołowi nogawki) lub wide leg (lekko szerokie nogawki na całej długości) są właśnie dla ciebie. Taki krój jeansów balansuje różnicę między brzuszkiem a nogami, dzięki czemu nie będziesz wyglądać jak jabłko na szczudłach.
4
Wybieraj spodnie ciemne – nie od dziś wiadomo, że ciemne wyszczupla.
5
Wybieraj jeansy z pasem wyszczuplającym. Działa cuda. Stworzy iluzję szczuplejszego brzuszka i odejmie kilogramów.
6
Wybierz jeansy ze stretchem, które się dobrze rozciągają. Lepiej też dopasują się do ciała ukrywając brzuch. Ponadto będziesz się w nich czuć swobodnie i wygodnie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane