Chłopaki ze szkoły

Jak zwrócić na siebie jego uwagę?

XkasiulekXVikiX - specjalista Tipy.pl
Podoba ci się pewien chłopiec ze szkoły, jednak on cię nie zauważa? Nie przejmuj się istnieją sprawdzone sposoby, które pomogą ci zwrócić na siebie jego uwagę. Ważne, by nie narzucać się osobie, która ci się podoba. Spróbuj sama zwrócić na niego swoją uwagę. Wbrew pozorom to wcale nie jest trudne, ważne by trzymać się kilku prostych zasad. Poniżej znajdziesz wskazówki, które pomogą ci zdobyć zainteresowanie chłopaka ze szkoły.
1
Najlepiej na samym początku powinnaś obserwować chłopaka który ci się podoba ale nie żebyś go prześladowała! Nie chodź za Nim po szkole, tylko dyskretnie podpatruj go, gdzie chodzi na przerwie. To bardzo ci ułatwi jakiś z nim kontakt.
2
W okolicznościach gdy on będzie sam zagadnij go ale się nie przestrasz, możesz się przysiąść do niego na ławkę, a potem zaimponuj mu ale nie dołuj. Nie rób z siebie jakieś "paniusi" i nie udowadniaj mu za wszelka cenę że jesteś najmądrzejsza, tylko nie rób z siebie kretynki, najlepiej po odejściu kuś go i czaruj ale nie zwalaj z nóg. Posyłaj mu uśmiechy, mruż oczy i poprawiaj włosy, ale nie rzucaj się na niego.
3
Możesz potem zaproponować coś ale nie naciskaj. Skoro już rozmawiacie, przełam się i zagadnij na temat fajnego koncertu itp. Jeśli chłopak okaże zainteresowanie to bingo!!!

Powiązane porady

nawiązywanie znajomości
uwodzenie mężczyzny
flirtowanie przez sms

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Gosiak!
22.03.2012
Tak u mnie też tak jest. Cholernie mi się on podoba ale w żaden sposób nie umiem zwrócić na siebie jego uwagi. on ma wszystko co się liczy u chłopaka. poczucie humoru, piękne oczy, przyjaciół... nie wiem co dalej. chyba powinnam sobie odpuścić. ;(
Julusia
14.04.2011
Mi się jeden chłopak podoba ale nie zwraca na mnie uwagi a jeżeli po tym uzna mnie za idiotkę to co nie wiem co mam zrobić:-(
Tak która pragnie tego jedynego
05.03.2011
A to naprawde zadziała?
Idka
23.11.2010
Quote From sflustrowana i zagubiona. domi,to nie działa. nigdy nie zadziała.. tym bardziej, że jesteś brzydka, a chłopak, który Ci się podoba jest 3 lata starszy i ma całe mnóstwo koleżanek sto razy ładniejszych od ciebie ;( i jest egoistą...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Im dłużej będziesz myśleć o sobie że jesteś brzydka tym dłużej będziesz miała problemy z chłopakami. Prawda jest taka, że nie ważne jak wyglądasz tylko co o sobie myślisz. Jeśli się uważasz za piękną i wspaniałą to inni będą cię taką widzieć. Poza tym każdy ma inny gust - jedni wolą blondynki, inni rude, jedni wieszaki, inni pulchne dziewczyny u których jest "za co złapać", jeszcze inni lubią dziewczyny w okularach. Nie ma osoby na świecie, która by się wszystkim podobała - tak samo nie ma nikogo, kto by się nikomu nie podobał. Więc zacznij zachowywać się dorośle a nie jak dzieciuch, przestań się użalać nad sobą, rozpaczać i wypisywać bzdury. Jeśli chodzi o różnicę lat to wierz mi, że 3 lata to jest tyle co nic. Im będziesz starsza tym mniej będziesz odczuwać różnicę wieku. Jest mnóstwo małżeństw gdzie ta różnica wynosi nawet 20 lat!! Więc - ogarnij się!
sflustrowana i zagubiona. domi
22.11.2010
to nie działa. nigdy nie zadziała.. tym bardziej, że jesteś brzydka, a chłopak, który Ci się podoba jest 3 lata starszy i ma całe mnóstwo koleżanek sto razy ładniejszych od ciebie ;( i jest egoistą...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dresiara
05.11.2010
najgorsze jest to mimo, że się starasz, a on nawet nie zwraci uwagi ;o ;
Kara1221
18.05.2009
Jasne i to takie proste i przyjemne :/