Serca

Jak rozpoznać prawdziwą miłość?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Czy to prawdziwa miłość? Czy będzie trwała zawsze? Tak wielu ludzi zastanawia się nad tym i wpada w pułapkę myślenia, co często prowadzi do tragicznego końca, gdyż zaczynamy nabierać wątpliwości i często porównujemy się do innych. Każdy ma swoją historię. Dla jednego ta pierwsza miłość będzie jedyną i na całe życie, a dla innego ta ostatnia, która pojawi się nie wiadomo skąd. Tak naprawdę nie warto tracić zbyt dużo czasu na rozważania, bo często prowadzą do błędnych przemyśleń. Przeczytaj poniższy artykuł a podpowie ci on, jakie sygnały świadczą o tym, że uczucie, jakim się darzycie może przetrwać do końca waszego życia.
1
Kontakt wzrokowy

Oczy nie potrafią kłamać. Jeżeli patrzycie na siebie z iskrami w oczach to na pewno coś więcej, niż przelotna znajomość. Nawet, gdy jesteście w tłumie daleko od siebie potraficie złapać swoje spojrzenia i przekonać się, że u drugiej osoby wszystko porządku.

2
Troszczycie się o siebie

Wiesz, że możecie liczyć na swoje wsparcie. Masz problem, bo niestety w życiu ich pełno. Zwolnili cię z pracy, twoja mama choruje, czy po prostu masz zły dzień. Tak jak najlepszy przyjaciel, twoja połówka będzie zawsze w pogotowiu, aby cię wysłuchać i zrobi wszystko, aby poprawić ci humor.

3
Pocałunki

Jeżeli chodzi o pocałunki to jest proste! Albo jest w nich chemia albo nie. Niezależnie od sytuacji pragniecie ich obydwoje. Albo są subtelne i romantyczne, albo dzikie i pełne namiętności. Ważne są też te, które mają na celu powiedzieć ci - wszystko będzie dobrze.

4
Ciągłe zainteresowanie

Mimo tego że słyszysz tą historię kolejny raz słuchasz jej z ciekawością. W towarzystwie obserwujesz ukochaną osobę i nie możesz oderwać wzroku. Rzucasz jakieś pochlebstwo, aby twój partner/ partnerka czuli się jeszcze lepiej w grupie osób, w której się znajdujecie.

5
Jesteście w stanie zaczekać

Niekiedy sytuacja sprawia, że w danym momencie nie możecie być razem. Zaczekasz? I czy na to samo możesz liczyć z drugiej strony?

6
Przyjaźnicie się

Każdą nowinę chcesz przekazać partnerowi/partnerce i z taką samą ciekawością oczekujesz na wieści od niego/niej. Wiesz, że to, co powiesz będzie wysłuchane do końca. Gdy nie macie nic ciekawego do powiedzenie wystarczy, że jesteście obok siebie i się nie krępujecie.

7
Chcecie dla siebie jak najlepiej

Jesteście już ze sobą jakiś czas, ale nagle druga osoba dostaje wymarzoną ofertę pracy, niestety w innym mieście. Wiesz jak bardzo zależy jej na niej i mimo tego, że chce z niej zrezygnować ty nie pozwalasz na to. Jesteś w stanie zmienić otoczenie tylko po to, by spełnić marzenia ukochanej osoby.

8
Nieporozumienia

Nie wierzę w to, że ludzie się nie kłócą. Jeżeli ktoś mówi inaczej i przeczy uważając swój związek za nieskazitelny i że nigdy nie doszło do nieporozumienia, to uważam, że kłamie albo ktoś w tym związku nie szczery i cały czas się podkłada.

9
Rozmowy

Jeżeli lubisz rozmawiać z drugą osobą, a to, co mówi zawsze jest dla ciebie interesujące i vice versa to znaczy, że jesteście stworzeni dla siebie.

10
Wsparcie

Niezależnie od tego, że nie zgadzasz się z opinią ukochanego/ ukochanej i uważasz, że decyzja, jaką podejmuje jest niewłaściwa to wspierasz swojego partnera. To znaczy, że liczycie się z własnym zdaniem a to dobre podstawy na przyszłość by uniknąć destrukcyjnych awantur i sprawić by wasze uczucie mogło kwitnąć.

11
Ile jesteś w stanie zrobić

Pomyśl czy jest coś, czego nie mógłbyś/ nie mogłabyś zrobić dla ukochanej osoby, a zrobiłbyś/ zrobiłabyś dla kogoś innego. Jeżeli jest coś takiego to znaczy, że nie jest to prawdziwa miłość.

12
Zaufaj przeczuciu

Jeżeli chodzi o prawdziwą miłość moim zdaniem serce podpowie czy to jest to czy też nie. Byłam w wielu związkach, nie były to długie znajomości gdyż szybko wiedziałam, że nic z tego nie będzie. A trwało to do momentu, kiedy na mojej drodze pojawił się mężczyzna, którego szczerze pokochałam.

?

Wskazówki
* Jak sprawdzić czy to prawdziwa miłość – już wiesz, jakie zachowania czy symptomy o niej świadczą? Tak naprawdę nie wiesz, kiedy trafi cię strzała Amora. Może osoba, która będzie twoją wielką miłością jest tuż obok ciebie, ale jeszcze o tym nie wiesz. Opowiem krótką historię o dziewczynie, którą znam i która długo była sama. Wyjechała do USA a tam poznała chłopaka, w którym się zakochała ze wzajemnością. Przy bliższym poznaniu okazało się, że pochodzą z jednego miasta a na dodatek długi czas mieszkali w jednym dużym bloku i nigdy się tam nie spotkali. Czasem trzeba odczekać jakiś czas czy przemierzyć długą drogę, aby zaleźć to prawdziwe uczucie, którym jest miłość.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane