Chłopak

Jak rozpoznać, że facet sobie pogrywa?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Więc spotykasz się z nim już jakiś czas. Zrobił na tobie ogromne wrażenie, ale nie jesteś pewna czy ty na nim też? Niby jest porządku, ale czasem wydaje ci się, że nie jest z tobą do końca szczery. Oto 10 oznak, że facet, z którym się spotykasz tylko sobie z tobą pogrywa.
1
Dzwoni w ostatniej chwili

Jeśli dzwoni i prosi o spotkanie w ostatniej chwili to znaczy, że mogłaś nie być jego pierwszym wyborem. Piątek popołudniu dochodzi 18sta a tu telefon z propozycją spotkania na ten sam wieczór. Przecież mogłaś sobie już coś zaplanować. Najwyraźniej nie bolałoby go bardzo gdybyś odmówiła albo jest tak pewny siebie, że myśli, że rzucisz dla niego wszystko. Facet, który traktuje kobietę na poważnie nie czekałby z obawy, że może nie udać mu się spędzić tego wieczoru z tobą.

2
Nigdy nie chce wychodzić

Spotykacie się u ciebie a na propozycję abyście razem gdzieś wyszli zawsze mówi, że chce mieć cię tylko dla siebie i tym samym zostajecie znów w domu. Jeżeli nie chce z tobą wychodzić na miasto może to oznaczać, że się najzwyczajniej ukrywa. Może spotyka się też z inną dziewczyną i boi się, że ona czy ktoś z jej znajomych zobaczy was razem.

3
Nie odbiera telefonu

Jeżeli będąc z tobą ignoruje dzwoniący telefon czy nie odpisuje na wiadomości tekstowe, które ciągle do niego przychodzą jak jesteście razem może to świadczyć, że ma coś do ukrycia. Może to jego druga dziewczyna dzwoni a on później jej ładnie wytłumaczy, że telefon zostawił w biurze i dopiero go odebrał.

4
Nie chce cię poznać ze swoimi przyjaciółmi

Facet, który będzie myślał o tobie poważnie bardzo będzie chciał abyś poznała jego przyjaciół i rodzinę. Postara się, aby wasze relacje były naprawdę dobre.

5
Nie chce abyś została na noc

On nigdy nie zaprasza cię do siebie do domu. Zawsze woli przyjechać do ciebie czy po romantycznym spotkaniu zabiera cię do hotelu. Nie myśl sobie, że boi się, co powiedzą rodzice czy też sypia na kanapie w dużym pokoju. Najprawdopodobniej ma żonę albo dziewczynę, którą poznał jeszcze przed tobą.

6
Kontroluje czy aby coś twojego u niego nie zostało

Jeżeli zabiera cię do siebie, ale za każdym razem, gdy u niego jesteś znajdzie nawet wsuwkę, która spadła ci z włosów to widać, że dba, aby zatrzeć ślady. Najwyraźniej jego dziewczyna jest na wyjeździe służbowym bądź na babskim wypadzie w góry.

7
Raz jest kochany raz jest oziębły

Wciąż to się powtarza. Raz wygląda na zakochanego po uszy i traktuje cię jak muzę a następnym razem wydaje ci się, że w ogóle się tobą nie interesuje. Albo ma przewlekłą depresję albo po prostu nie myśli o tobie na serio i odgrywa teatrzyk jak ma lepszy humor.

8
Nie przedstawia cię, jako swoją dziewczynę

Spotykacie znajomego gdzieś przy okazji a twój chłopak przedstawia cię po imieniu nie mówiąc, kim dla niego jesteś. Co gorsza zdarza mu się powiedzieć, że jesteś jego koleżanką? Patrzy na ciebie jak na osobę, z którą może umówić się na swobodną randkę albo jak „przyjaciela”, z którego przy okazji czerpie korzyści.

9
Nigdy nie mówi o przyszłości

Nie zdarzyło mu się jeszcze zaplanować czegoś choćby z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Nigdy nie wspomniał o wspólnych wakacjach czy imprezie, która szykuje się u znajomych za jakiś czas. Otwórz oczy i daj sobie spokój z takim manipulantem.

10
Niczym się z tobą nie dzieli

Ty zdążyłaś powiedzieć mu już o sobie wszystko, – jaki jest twój ulubiony kolor, co lubisz jeść czy nawet gdzie chodzisz do fryzjera. On natomiast jest milczący jak głaz, nie mówi o sobie nic. Zastanów się czy to nie wynika z tego, że przypadkiem mogłoby mu się coś wypsnąć.

?

Wskazówki
* To jest irytujące prawda? Nienawidzę mężczyzn, którzy sobie tak lubią pogrywać. Niestety takich typów nie brakuje, dlatego musisz mieć oczy otwarte, aby się przypadkiem nie dać wykorzystać. Może ty miałaś do czynienia z takim graczem? Może na mojej liście brakuje jakiegoś sygnału? Podziel się z nami, aby każda mogła wyeliminować takiego dupka na starcie.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Koniec miłości
Podryw doskonały
Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?

Podobne porady

Komentarze (23)

* Pola wymagane

daria
18.05.2016
Powodzenia
Artur
25.04.2016
bosz większych głupot nie czytałem
moni965516cscbvb
11.01.2016
Moj jest wlasnie oziebly, a potem slodki bo cos chce i znowu ma mnie w dupie. 2 lata jestesmy razem i nie chce od niego odchodzic. O naszej rocznicy zapomnial, a gdy mu przypomnialam, nawet nie kupil kwiatka. A dzis w nocy zniknal na 3 h, niby z kolega sie spotkac, a wystroil sie jak na randke. Co robic ?
dupek
07.12.2015
ad1
Dzwoni w ostatniej chwili Jeśli dzwoni i prosi o spotkanie w ostatniej chwili to znaczy, że mogłaś nie być jego pierwszym wyborem. Facet, który traktuje kobietę na poważnie nie czekałby z obawy, że może nie udać mu się spędzić tego wieczoru z tobą. —> ktos tu jest CHORY PSYCHICZNIE, KTOS KTO TO PISAL NIE MA ZYCIA TYLKO OBRGRYZA PAZNOKCIE A RACZEJ TIPSY. NIE CHODZI DO PRACy. NIE MA ZYCIA.

2
Nigdy nie chce wychodzić Jeżeli nie chce z tobą wychodzić na miasto może to oznaczać, że się najzwyczajniej ukrywa. Może spotyka się też z inną dziewczyną i boi się, że ona czy ktoś z jej znajomych zobaczy was razem. —> KTOS TU JEST NIENORMALNYM SWIREM. A TYP JEST PO PROSTU NERDEM I NIE LUBI IMPREZ I WYCHODZENIA. MALO TAKICH. NA KIJ SZWEDAC SIE PO GALERIACH HANDLOWYCH I CHODZIC NA IMPREZY Z DRESIARZAMI?

3
Nie odbiera telefonu Jeżeli będąc z tobą ignoruje dzwoniący telefon czy nie odpisuje na wiadomości tekstowe, które ciągle do niego przychodzą jak jesteście razem może to świadczyć, że ma coś do ukrycia. Może to jego druga dziewczyna dzwoni a on później jej ładnie wytłumaczy, że telefon zostawił w biurze i dopiero go odebrał. —> WAAAAT? NIE ODBIERA TELEFONU BO ODBIERA SIE KIEDY SIE CHCE A NIE KIEDY DZWONI. CO MA DO UKRYCIA? ZE NIE CHCE ODBIERAC TELEFOU OD NAMOLNEGO KOLEGO BEDA Z DZIEWCZYNA ALBO Z PRACY? DRUGA DZIECZYNA? A MOZE PIETNASTA?
Niul323
13.10.2015
Witam.Moj problem polega na zauroczenie. Bylam głupia poznając go i zrywająć dla niego z chłopakiem. A on co powiedzial ze mi nie zalezy i mnie tak po prostu olal. Pracuje w sklepie gdy przychodzi do mnie na zakupy to jest tylko czesc i tyle strasznie się czuje... Czy powinnam o nim zapomnieć czy zasługuje na jakieś wyjaśnienia.... ?
zirytowana
20.07.2015
spotykam się z chłopakiem 8 miesięcy a od 5 miesięcy te spotkania polegają na stosunku seksualnym. Kiedyś w rozmowie gdy się zdenerwował powiedział że jest seksoholikiem ale odkąd jesteś my razem robi to tylko ze mną i że nie chce innej. Ale dziwne jest to że ostatnio zachowuje się jak by mu nie zależało. Nigdy nigdzie z nim nie byłam chce się spotykać tak by nikt nic nie wiedział i widział. spotkania po nocach na godzinę góra 2 tylko w samochodzie gdy nalegam na inne spotkanie bardziej publiczne typu spacer lub coś to mówi że nie chce by ktoś go widział że spotyka się z kimś że nie lubi publicznych miejsc taki jakby " odludek " nawet nie wiem czy jego dane które znam są prawdziwe... Mówi że jego rodzice nie pozwalają się mu spotkać z dziewczyną i woli im o mnie nie mówić. A ma on już 23 lata a ja 20. PS: zakazał mówić komu kol wiek że go znam aa tym bardziej że się spotykamy bo mówi że miał trudne dzieciństwo i nienawidzi ludzi..
nubira
24.02.2015
Cześć, do wszystkich spragnionych miłości dziewczyn, które żebrzą o uczucie na tym forum... Dziewczyny na kilometr wieje od was desperacją i chyba boicie, że ktoś was wyzwie od starych panien czy coś w ten deseń ... No jak można spotykać się z kimkolwiek po kryjomu i czekać aż jaśnie pan zerwie ze swoją panną? Sic! Od razu widać, że liczy na łatwy łup, puchar przechodni ... Jak mężczyźnie zależy, to zrobi wiele, żeby jego wybranka czuła się komfortowo. A jak wy macie czuć się komfortowo, skoro nie potraficie dyktować warunków?! Oleje was (i słusznie!) Pewien facet dostał od mojej znajomej mój numer. Napisał za parę dni, potem na 2 miesiące zamilkł i wczoraj w niedzielę o 22 w nocy pyta czy mam czas się z nim spotkać? I wiecie co? Ręce mi opadły ... Odpisałam, "Ale z kim?". To odpisał, że pomyłka hehe No jak można o 22 w niedzielę w nocy pisać do dziewczyny której na oczy się nie widziało, czy ma czas się w tej chwili z nim spotkać? Żenada.
Kasia
20.02.2015
Mam problem. Soptykam się z zajetym chłopakiem. On twierdzi że myśli tylko o mnie.A gdy mówię żeby zerwał z tamta to odp jeszcze za wcześnie. Że woli na razie po kryjomu się spotykać. Co myślicie o tym ? Odp proszę
Shine
08.12.2014
Jest dużo starszy. Ja zawsze byłam duszą towarzystwa ale nigdy nie brałam na poważnie facetów. Był pierwszym, który zrobił na mnie większe wrażenie. Okazało się, że mamy dużo wspólnego i dobrze się dogadujemy. Mijały miesiące i wydawało mi się, że coraz bardziej zbliżamy się do siebie a chyba jest inaczej. Mam wrażenie, że są dni kiedy mówi mi naprawdę dużo, jest czuły i troskliwy a ostatnimi czasy zbywa mnie, nie odpisuje na sms'y albo pisze błahe powody jakby w ogóle nie był zainteresowany. Kiedy jestem zła i nie odezwę się przez jakiś czas on od razu wyskakuje z czułym słowem. I co tu zrobić z tak irytującym facetem? Wpadłam po uszy a jednocześnie jest mi przykro bo to raczej nie ten facet...
mikołaj
05.05.2014
to piersze z e dzwoni w ostatniej chwili to bzdura-ja robie tak specjalnie dziewczyna ma sie zastanawiac gdzie jestem i co robie a nie ze ja jestem na kazde jej zawolanie-po jakims czasie by sie znudzila i stwierdzila ze jestem nudny i przewidywalny a dziewczyny pociaga tajemniczosc