Zmiana formatu filmu

Jak zmienić format filmu?
TomekL - specjalista Tipy.pl

Ilość formatów plików video jest naprawdę duża. Czasem zdarza się, że np. jakieś urządzenie nie radzi sobie z danym formatem. Wtedy wystarczy taki plik video za pomocą odpowiedniego programu przekonwertować na odpowiadający Ci format. W Internecie można znaleźć wiele programów służących do konwertowania filmów, najpopularniejsze to: Total Video Conventer i WinAVI Video Converter, programy te obsługują wszystkie najpopularniejsze formaty plików video, niestety obydwa te programy są płatne, ale można używać wersji testowych. Obsługa tych programów jest intuicyjna i prosta. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci zmienić format pliku video za pomocą tych programów.
1
Total Video Conventer

Total Video Conventer. Program w wersji testowej można bez problemu pobrać z Internetu. Kliknij Nowe Zadanie i poszukaj pliku video, który chcesz skonwertować.

2
Total Video Conventer 2
Pojawi się okno w, którym możesz wybrać format do jakiego chcesz skonwertować film. W pierwszej zakładce wyświetlane są urządzenia dla, których program ma przystosować plik video, kolejne zakładki to różne formaty video i audio. Wybierz format do, którego chcesz skonwertować film.
3
Total Video Conventer 3

W polu Output folder możesz wybrać ścieżkę gdzie ma zostać zapisany skonwertowany film i wciśnij przycisk Konwertuj. Kolejne okno pokazuje postęp konwersji (czas potrzebny na przeprowadzenie konwersji zależy od długości filmu i wydajności twojego komputera).

4

WINAVI Video Conventer. Po uruchomieniu programu wybierz format do, którego chcesz skonwertować film i poszukaj pliku do skonwertowania.

5
WINAVI Video Conventer

Po wybraniu pliku pojawi się kolejne okno w, którym możesz wybrać ścieżkę docelową i tryb konwersji, po wszystkich ustawieniach kliknij START. Po uruchomieniu konwersji będzie wyświetlany pasek postępu i podgląd filmu (długość procesu konwersji zależy od długości filmu, formatu wyjściowego oraz wydajności twojego komputera).

?

Wskazówki
* W przypadku użycia darmowej wersji programu WINAVI Video Conventer, po zakończeniu konwersji na filmie wyjściowym wyświetlany będzie znak wodny informujący o użyciu darmowej wersji programu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane