bluzka ukrywająca brzuszek

Jak ukryć brzuch?
megaramegara - specjalista Tipy.pl

Jeśli próbujesz stracić na wadze i widzisz, że Twoje wysiłki przynoszą rezultaty, ale brzuch jakoś nie chce się poddać stosowanym kuracjom możesz zadziałać na niego inaczej. Wybieraj takie ubrania, które pomogą Ci go ukryć. Pewnie wydaje Ci się, że brzuszek najlepiej ukryją luźne, wiszące ciuchy lub tzw. ubieranie się na cebulkę. Ale to nieprawda, wybierając tego typu ciuchy dodatkowo zwrócisz uwagę na swój brzuch i dodasz sobie kilogramów. Jak więc się ubrać, żeby takiego właśnie efektu uniknąć? Co wyrzucić z szafy, a co do nich koniecznie schować? Odpowiedź poniżej.
1

Topy, bluzki. Aby ukryć większy brzuszek unikaj wielu rozległych marszczeń w topach i koszulkach, ponieważ dodatkowo dodadzą Ci obwodu w talii. Rozglądaj się za luźniejszymi topami czy tunikami, które delikatnie zasłonią to i owo. Pamiętaj, żeby nie był to krój prosty, lecz wcięty lekko w talii. Świetne będą też te odcięte pod biustem czy przewiązane w pasie i luźno puszczone ku udom. Innym sposobem na zatuszowanie większego brzuszka jest założenie topu czy bluzki z zakładkami, w tzw. kopertę. Koszulki i bluzki z różnymi ekstrawaganckimi elementami takimi jak kwiaty przy dekolcie, wymyślne kołnierze czy ozdoby w postaci cekinów, guzików lub koralików – jednak nie w okolicach brzucha. Wyszczuplą Cię też koszulki w pionowe lub skośne paski. Unikaj pasków poziomych, dużych wzorów czy nadruków. Wybieraj ubrania ciemniejsze na górze, jaśniejsze na dole.

2

Spodnie i spódnice. Unikaj spodni i spódnic z niskimi bądź obniżonymi stanami ponieważ przyciągają one uwagę to Twojej talii. Skup się na wybraniu tych z wysokim i średnim stanem. Poszperaj i poszukaj specjalnych spodni, które dzięki specjalnym wkładkom modelującym podtrzymują i formują brzuszek (są też wkładki modelujące pośladki, uda czy biodra). Co do spódnic to wybierz te o prostym kroju, lub w literkę A, podobnie jak w przypadku spodni, wybierz spódnice z wysokim stanem. Luźne spodnie z zakładkami są odpowiednie tylko dla mężczyzn, chyba że wybierzesz spodnie z naprawdę niewielkimi zakładkami.

3

Akcesoria. Zastanawiasz się jak i czy to jest w ogóle możliwe żeby zakryć brzuszek za pomocą biżuterii? Choć brzmi niemożliwie, to jednak jest to możliwe. Jak? Musimy przykuć uwagę do biżuterii, dzięki czemu odwrócimy ją od brzucha. Załóż na przykład ekstra apaszkę, szal lub nietuzinkowy wisior. Postaw też na duże torby, dzięki który Twoja talia będzie optycznie wyglądać na mniejszą. Jeśli chodzi o paski, to nie musisz z nich rezygnować. Zawiąż go wokół najszczuplejszego miejsca w talii, dzięki czemu ją dodatkowo wyszczuplisz. Skup się na wyróżnieniu części ciała z których jesteś dumna, wtedy problem brzuszka zniknie.

4

Postura. Prawidłowa postura ciała. Niezależnie od wieku i ilości kilogramów do ukrycia prawidłowa sylwetka będzie zawsze prezentować się ładnie i schludnie. Stań prosto, ciężar ciała rozłóż po równo na obie nogi. Ramiona wyciągnij to tyłu i w dół, co wypchnie klatkę piersiową do przodu. Lekko napnij brzuch i pośladki. Nie wypinaj brzucha do przodu, nie garb się – niepotrzebnie tylko przykuwasz uwagę do brzucha. Chodź prosto i nabierz pewności siebie.

5

Bielizna korygująca sylwetkę. Jeśli mimo zastosowania różnych trików chcesz mieć pewność, że żadna fałdka Ci nie wyskoczy zdecyduj się na zakup bielizny korygującej sylwetkę. Na rynku jest bardzo duży wybór, na pewno coś dla siebie znajdziesz.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

robba
17.09.2020
lubię takie artykuły. Każdy ma inną figurę i dobrze że są porady dla każdego. Dobry artykuł o doborze sukienek.