makijaż twarzy - przed i po

Jak zrobić makijaż twarzy krok po kroku?·

visage - specjalista Tipy.pl
makijaż twarzy - przed i po
1 z 6
Odpowiednio wykonany makijaż twarzy doda cerze blasku, ukryje oznaki zmęczenia, zatuszuje niedoskonałości i zmarszczki. Żeby taki makijaż wykonać wcale nie trzeba dysponować olbrzymią ilością kosmetyków. Przekonaj się sama, że odpowiednia wiedza i odrobina praktyki są wszystkim, czego potrzebujesz, by wyglądać jak prawdziwa gwiazda.
1
makijaż twarzy - krok 1
Jeśli nie masz czasu na dopracowany makijaż (lub dopiero stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie make-upu), potrzebujesz tak naprawdę tylko trzech kosmetyków: korektora, pudru i różu. Ponadto zawsze musisz mieć przy sobie dobry krem nawilżający i krem pod oczy. Dobre nawilżenie cery i skóry pod oczami to podstawa każdego udanego makijażu.
2
makijaż twarzy - krok 2
Gdy cera jest już odpowiednio nawilżona, na jej problematyczne partie nakładamy korektor. Dobrze jest to robić na początku makijażu, ponieważ gdy już zatuszujemy cienie pod oczami i krosty, przekonamy się, że pozostała część twarzy nie wymaga od nas już tak ciężkiego makijażu, jak mogłoby się wydawać na początku. Jeśli chodzi o wybór korektora pod oczy, powinien on być o ton jaśniejszy od odcienia karnacji. Jak rozpoznać czy kolor korektora jest odpowiedni? Jeśli po nałożeniu korektor wydaje się szarawy, ziemisty, oznacza to, że jest zbyt jasny. Jeśli zaś miejsce jego nałożenia staje się bardzo żółte, korektor musiał być zbyt ciemny. Korektor nakładamy najpierw przy wewnętrznym kąciku oka, tuż przy nosie. Jest to zazwyczaj najciemniejsza cześć twarzy. Rozjaśnienie jej sprawi, że momentalnie wydasz się bardziej wypoczęta. Korektor powinno się również nałożyć na cały obszar pod oczami i delikatnie wklepać palcem. Jeśli na twojej twarzy znajdują się jakieś niedoskonałości (naczynka, krostki), również zatuszuj je korektorem.
3
makijaż twarzy - krok 3
Przechodzimy do kolejnego etapu, a mianowicie podkładu. Możemy go nakładać na trzy sposoby. Żeby uzyskać dokładne krycie, należy nakładać podkład specjalnie do tego przeznaczonym pędzlem. Żeby uzyskać delikatny makijaż lub zatuszować jedynie niektóre partie twarzy, nakładamy podkład palcami lub gąbką do makijażu. Szczególną uwagę należy zwrócić na płatki nosa, ponieważ prawie zawsze znajdują się tam rozszerzone naczynka.
4
makijaż twarzy - krok 4
Kolejnym krokiem jest nałożenie na twarz pudru. Puder utrwali cały makijaż i pozwoli mu przetrwać w nieskazitelnym stanie przez cały dzień. Najlepiej sprawdzi się puder sypki. Oprószamy nim twarz przy pomocy specjalnego, dużego pędzla. Jeśli masz suchą cerę, przypudruj jedynie nos i czoło. Nie zapomnij o nałożeniu pudru na powieki, przygotuje je to pod aplikację cieni.
5
makijaż twarzy - krok 5
Ostatni krok to róż do policzków. Zanim nałożysz go na kości policzkowe, strzep z pędzla jego nadmiar. Dlaczego? Ponieważ łatwiej jest odpowiednio wymodelować twarz nakładając kilka cienkich warstw różu, niż próbując zmyć jego nadmiar. Do nakładania różu należy używać szerokiego pędzla. Prowadzimy go od kości policzkowych, aż po linię włosów i dobrze rozcieramy. Dla większości kobiet najlepszy jest róż w kamieniu, jednak jeśli masz suchą cerę, możesz zastosować róż w kremie.

Tak wykonany makijaż twarzy sprawi, że będziesz wyglądać olśniewająco. Teraz wystarczy tylko umiejętnie podkreślić oczy, a na usta nanieść nawilżający błyszczyk.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

piwne oczy
makijaż zielonych oczu
eyeliner w żelu

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

szara5
24.10.2014
Dokładnie dobry makijaż to podstawa :) ja znalazłam fajny ciekawy artykuł na temat robienia makijażu krop po kroku
http://www.stylen.pl/uniwersalny-makijaz-krok-kroku/

Mi sie bardzo przydał:)
kompanka
12.12.2012
pewnie, że dobry makijaż to podstawa :) bardzo fajny poradnik, ale mimo wszystko lepiej jak doradza ktoś żywy... fajnie, że teraz w douglas'ie za darmo można sobie skorzystać z takiego indywidualnego spotkania z wizażystą, ostatnio we wrocławskiej magnolii można było umówić się na taką poradę, babeczki zachwycone, bo normalnie jednak taka rozmowa trochę kosztuje...