drugi podbródek

Jak pozbyć się drugiego podbródka?

Becia19 - specjalista Tipy.pl
Drugi podbródek wybiera swoje ofiary nie kierując się żadną logiką. Mogą się z nim zmagać nastolatki, dorośli, osoby z nadwagą lub bardzo szczupłe. Najlepszym sposobem na pozbycie się drugiego podbródka jest regularne wykonywanie ćwiczeń wzmacniających mięśnie odpowiedzialne za podtrzymywanie go. Ćwiczenia są tak proste, że z powodzeniem możesz wykonywać je nawet przed telewizorem.
1
Zrelaksuj się i usiądź. Plecy prosto. Odchyl głowę do tyłu jak bardzo dasz radę, ale tak, by nie napinać mięśni. Usta trzymaj zamknięte. Poczuj jak rozciągają się mięśnie szyi. Pozostań w tej pozycji przynajmniej przez 10 sekund i powróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to ćwiczenie 3 razy w jednej serii. Dla najlepszego rezultatu wykonuj je codziennie.
2
Ponownie usiądź wygodnie i rozluźnij kark i szyję. Zacznij unosić dolną wargę do góry, tak wysoko jak tylko dasz radę. Policz do 10 i wróć do normalnego położenia ust. Powtórz do ćwiczenie co najmniej 10 razy w jednej serii. Żeby osiągnąć pożądany wynik, przeprowadzaj je co najmniej dwa razy dziennie.
3
Mimo iż to ćwiczenie może ci się wydać zabawne, jest to jeden z najlepszych sposobów na pozbycie się drugiego podbródka. Ułóż usta tak, jak gdybyś miała wymówić głoskę „o”. Teraz powiedz głośno „aaaaaaaaaaaaaaach”, żeby uwolnić napięcie z żuchwy. W międzyczasie (w celu rozciągnięcia mięśni szyi), postaraj się dotknąć językiem tylnej części dolnych zębów. Powtarzaj to ćwiczenie, żeby pozbyć się tłuszczyku z podbródka i ujędrnić go.
4
Ostatnim sposobem na pozbycie się niechcianego podbródka jest odchylenie głowy daleko w tył i udawanie, że chce się pocałować sufit. Powtarzaj te buziaki przez 10 sekund i wróć do rozluźnionej pozycji wyjściowej. Napinasz w ten sposób skórę szyi i ćwiczysz mięśnie odpowiedzialne za kontur twarzy.

Powiązane porady

Domowe SPA
redukowanie worków pod oczami
naturalny krem przeciwzmarszczkowy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

TheFunGirl
14.12.2016
No w sumie spoko sposoby ja mam taki jakiś nie jędrny twardy i obwisly 2 podbródek i się dziwnie czuje z nim