kwiaty z materiału

Jak zrobić kwiaty z materiału na Dzień Matki?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
Kwiaty z materiału to doskonały prezent dla mamy. Nie tylko doceni ona twój wkład w wykonanie prezentu, ale zyska pamiątkę, która nie zwiędnie na parę dni po jej święcie. Możesz przygotować całą kwiatową kompozycję, a dzięki dostępnym w każdym sklepie dziurkaczom ozdobnym nie sprawi ci to najmniejszego problemu.
P

* cienka tkanina, np. woal lub indyjska bawełna
* tacka
* średniej wielkości pędzel
* utwardzacz do tkanin
* dziurkacze ozdobne: kwiat i liść
* druciki florystyczne cienkie i grubsze
* klej kontaktowy
* nożyczki do drutu
* zielona taśma florystyczna

1
kwiaty z materiału - krok 1
Cienką tkaninę ułóż na płaskiej, płytkiej tacce. Średniej wielkości pędzlem nałóż na tkaninę taką ilość utwardzacza, by pokryć ją, ale nie przemoczyć. Poczekaj godzinę, aż utwardzacz wyschnie. To samo zrób z pozostałymi tkaninami.
2
kwiaty z materiału - krok 2
Dużym dziurkaczem ozdobnym wytnij z tkaniny kwiatki. Staraj się wycinać poszczególne elementy miejsce przy miejscu, żeby zużyć tkaninę w możliwie największym stopniu. Analogicznie z utwardzonej zielonej tkaniny wytnij listki.
3
kwiaty z materiału - krok 3
Grubą igłą nakłuj każdy kwiatek w środku. Włóż w to miejsce cieniutki drucik florystyczny i zabezpiecz jego koniec kropelką kleju kontaktowego. Alternatywnie, możesz wykonać z modeliny malutkie kuleczki i nadziać je na jeden koniec drucika, by nie wysunął się z kwiatka.
4
Grubszy drucik florystyczny utnij na długość odpowiadającą łodyżce kwiatka i owiń zieloną taśmą florystyczną.
5
Żeby zrobić listki, przyklej z jednej ich strony cienki drucik florystyczny, tworząc żyłki. Następnie owiń liście na łodyżce i zamocuj taśmą florystyczną.
6
Gotowe kwiatki włóż do wazonu lub połącz wszystkie łodygi razem owijając je taśmą florystyczną. Bukiet gotowy.

Powiązane porady

Bukiet z cukierków
żółta kokarda
naszyjnik z odciskiem kciuka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane