kwiat róży z papieru

Jak zrobić kwiat róży z papieru?
FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl

Te piękne papierowe kwiaty ożywią nawet najsmutniejsze wnętrze. Zrobienie papierowej róży nie jest trudne, a satysfakcja z gotowego dzieła sprawi, że będziesz chciała zrobić ich więcej. Ja obdarowałam takimi różami wszystkich moich znajomych. Byli naprawdę zachwyceni.
P

* cienki papier kolorowy, dwustronny (lub arkusz krepy)
* gładka kredka lub ołówek
* drucik florystyczny owinięty zieloną bibułką
* taśma florystyczna
* klej hobbystyczny

1
szablon płatków
Wydrukuj szablon płatków. Wytnij z kolorowego papieru 5 płatków w kształcie łezki i 15 płatków w kształcie serca.
2
Żeby uformować płatki w odpowiedni kształt, nawiń na ołówek górną część płatka, najpierw nieco z lewej, później z prawej strony. Delikatnie rozprostuj płatek i zegnij, by jego środek był nieco wklęsły.
3
Trzy druciki florystyczne owiń zieloną bibułka i obklej dookoła taśmą florystyczną. Uzyskasz w ten sposób łodygę róży.
4
Pąk róży zrób z łezkowatych płatków. Owijaj nimi łodygę dookoła i przymocowuj taśmą florystyczną. Płatki w kształcie serca przymocuj w ten sam sposób, ale po zewnętrznej stronie pąka.
5
szablon kielicha
Z zielonego papieru wytnij kielich (szablon obok). Owiń go dookoła kwiatu róży i przyklej.
6
szablon liścia
Wydrukuj i wytnij szablon liścia. Odrysuj go na zielonym papierze trzy razy i wytnij. W dolnej części każdego liścia przyklej za pomocą kleju owinięty zieloną bibułką drucik. Zagnij liść w tym miejscu, żeby ukryć żyłkę i wymodelować jego kształt.
7
Przyklej liście do łodygi za pomocą taśmy florystycznej.
8
Nadaj róży ostateczny kształt i umieść w wybranym miejscu. Dekoracja gotowa.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane