Klon japoński

Jak zasadzić klon japoński w doniczce?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Japońskie klony są idealne do sadzenia w doniczkach, ponieważ są one roślinami wolno rosnącymi, a dodatkowo robią oszałamiające wrażenie. Oprócz tego, że klon japoński jest łatwy w utrzymaniu, będzie dostarczał Ci w lecie dużo radości swoimi pięknymi liśćmi, które zmieniają kolor wraz z napływem coraz chłodniejszej pogody. Oczekuj burzy ognistej czerwieni, brunatnego brązu, koloru pomarańczowego i żółtego jak masło.
1
Sadzenie klonu japońskiego 1
Zbierz wszystko, co będzie Ci potrzebne i umieść warstwę skorupek na dnie doniczki.
2
Sadzenie klonu japońskiego 2
Wypełnij doniczkę do połowy kompostem, a następnie wyciągnij klon japoński z opakowania i umieść go w środku doniczki.
3
Sadzenie klonu japońskiego 3
Wypełnij przestrzeń wokół rośliny świeżym kompostem i uklep go delikatnie, upewniając się, że roślina jest zasadzona na tej samej głębokości, co w opakowaniu oryginalnym.
4
Sadzenie klonu japońskiego 4
Przykryj kompost warstwą dekoracyjnej ściółki, takiej jak na przykład kamyki lub rozgniecione muszelki, a następnie porządnie podlej.
?

Wskazówki
* Klony japońskie lubią wilgotne gleby i pół-zacienione miejsca. Należy chronić je od wiatru i późno-wiosennych przymrozków, które mogą uszkodzić ich liście.

Powiązane porady

rabarbar
Brzozy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane