Domek dla owadów

Jak zbudować domek dla owadów?

Boorka - specjalista Tipy.pl
Domek dla owadów
1 z 5
Jeśli chcesz podać naturze pomocną dłoń, zbuduj w swoim ogrodzie domek dla owadów. To nic trudnego, wystarczą skrawki drewna, stare pędy bambusa i stare gałązki. Będzie to kosztować grosze, a dzięki temu pożyteczne owady zyskają nowe siedlisko.
P

* Niepoddane obróbce drewno
* Wydrążone pędy, na przykład bambusowe
* Gałęzie lub inne kawałki drewna
* Piła do drewna
* 2,5 cm gwoździe i młotek
* Wiertło do drewna i wiertarka
* Wkręty samowiercące i śrubokręt

1
Budowa domku dla owadów 1
Wykonaj prostą skrzynkę z 4 takich samych kawałków drewna o grubości 2 cm i jednego w kształcie kwadratu, który będzie tylną ścianką. Przybij je do siebie za pomocą gwoździ, zostawiając część przednią otwartą.
2
Budowa domku dla owadów 2
Przytnij wydrążone pędy na krótkie kawałki, tak aby zmieściły się do drewnianej skrzynki. W gałązkach lub innych kawałkach drewna możesz wywiercić otwory o różnych rozmiarach, tak aby pomieściły różne owady.
3
Budowa domku dla owadów 3
Umieść pędy i gałązki wewnątrz boksu. Ponieważ owady nie są wybredne, przygotuj siedlisko wedle swojego gustu.
4
Budowa domku dla owadów 4
Wywierć otwór z tyłu skrzynki i przymocuj go do ogrodzenia lub innego miejsca używając śrub samowiercących.
?

Wskazówki
* Umieść domek w miejscu osłoniętym w swoim ogrodzie, jednak uważaj, aby go nie schować aż tak bardzo, aby nawet owady go nie odnalazły.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Datura
Jaśmin
Begonie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane