Słabe krążenie

Jak polepszyć krążenie?·

Boorka - specjalista Tipy.pl
Słabe krążenie
1 z 9
Słabe krążenie krwi może być spowodowane przez wiele czynników. Jeśli dotyczy to Ciebie, wybierz się koniecznie na wizytę do lekarza. Nie zawsze jest to objawem czegoś niebezpiecznego, czy poważnego, ponieważ niektórzy tak po prostu mają. Poniżej znajduje się 8 wskazówek, które pomogą Ci poprawić krążenie.
1
Zimny prysznic
Domowa hydroterapia.

Przemienne zabiegi ciepła i zimna mogą znacznie pomóc w tym względzie. Hydroterapia jest łatwym zabiegiem, który można wykonać w domu, pod prysznicem. Wszystko co należy zrobić to zmiana ciepłej wody na zimną i na odwrót, dzięki temu dotlenisz krew, polepszysz krążenie, a także zwiększysz swoją energię. Pamiętaj jednak, aby nie używać zbyt skrajnych temperatur. Lepsze działanie osiągniesz jeśli podczas tej czynności skupisz się na konkretnych punktach ciała takich jak stopy, ręce, nogi.

2
Bieganie
Ćwiczenia i aktywność.

Aktywność to skuteczny sposób polepszenia krążenia krwi. Nawet regularny spacer może zdziałać cuda. Także postaraj się znaleźć każdego dnia odrobinę czasu na aktywność, a na pewno Ci się opłaci, nie tylko polepszeniem krążenia, ale i wyładowaniem stresu, uzyskaniem większej ilości energii, a także polepszeniem życia i zdrowia.

3
Zdrowa dieta
Prawidłowe odżywianie.

Włączenie do diety zdrowej żywności może również zdziałać cuda. Przede wszystkim należy zminimalizować ilość spożywanych tłuszczów. Dla poprawy krążenia najlepsze są produkty bogate w błonnik.

4
Rozciąganie się
Rozciąganie.

Do codziennych ćwiczeń dołącz także rozciąganie. Wystarczą nawet standardowe kołowe ruchy ramion lub głębokie przysiady. Są również ćwiczenia rozciągające, które przynoszą korzyści nogom, kręgosłupowi oraz szyi.

Przeczytaj również:

Jak się rozciągać w pracy?
Jak rozciągac plecy?
Ćwiczenia rozciągające na codzień.

5
Uniesione stopy
Unoś swoje stopy.

Dobry skutek może przynieść podnoszenie stóp ku górze. To nie wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Wystarczy się położyć na łóżku, kanapie lub podłodze i oprzeć nogi o ścianę lub pobliski mebel. Dzięki temu Twoje nogi będą dotlenione.

6
Masaż głowy
Masaż.

Masaż nie tylko jest w stanie poprawić krążenie krwi, ale i przynosi wiele innych korzyści.

7
Ginkgo biloba
Bierz miłorząb dwuklapowy (Ginkgo biloba).

Miłorząb to kolejny sposób, który ma mnóstwo zalet. Oprócz poprawy krążenia, może również znacznie poprawić pamięć, a według niektórych źródeł zminimalizować żylaki. Jest także uważany jako środek przeciwzapalny.

8
Papryka Cayenne
Papryka Cayenne.

Ta odmiana papryki jest bardzo pomocna w regulacji przepływu krwi, ma działanie stymulujące serce, a także pozytywnie wpływa na metabolizm. Najbardziej polecana jest w postaci nalewki.

?

Wskazówki
* Wszystkie wymienione wskazówki są niezwykle proste w wykonaniu i nie kosztują ani grosza.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

atak serca
opuchnięte nogi
pomiar ciśnienia

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

bożenka
27.04.2016
Myślę, że trzeba iść do lekarza z problemem cholesterolu a nie słuchać się internetu ale myślę , że można to wypróbować.
Kulio
07.01.2015
bzdury! tłuszcze, szczególnie zwierzęce są znakomitym źródłem energii, korzystnie wpływają na elastyczność i smarowanie ścięgien, mięśni i stawów. Ograniczać trzeba węglowodany, zwłaszcza te proste.
Piotr
05.01.2015
Wystarczy na chwilę włączyć TV, od razu krew człowieka zalewa. Uwaga: ta rada jest tylko dla śmiałków, na imbecyle nie działa.