Nauka rysowania człowieka

Jak nauczyć dziecko rysować człowieka?
Boorka - specjalista Tipy.pl

Tutaj znajdziesz instrukcję krok po kroku jak narysować człowieka. Wbrew pozorom nie jest to skomplikowane, wystarczy odrobina cierpliwości i wytrwałość. Rysowanie rozwija kreatywność i dobrze wpływa na dalszy rozwój dziecka. Jeśli dzieci będą miały problemy zachęcajmy je i wspierajmy, by się nie poddawały. Jest to świetna rozrywka zarówno dla dzieci jak i ich rodziców.
1
Rysowanie człowieka krok po kroku 1
Rysunek rozpocznij od nakreślenia okręgu w miejscu głowy. Następnie namaluj środkową linię ciała wskazującą na pozycję i postawę.
2
Rysowanie człowieka krok po kroku 2
Naszkicuj kształty twarzy, a następnie fryzury. Kiedy skończysz będziesz w stanie narysować oczy, używając linii twarzy. Po czym dorysuj kształt szyi, barków, ramion.
3
Rysowanie człowieka krok po kroku 3
Nadszedł czas na kontury oczu i źrenic, następnie naszkicuj brwi, nos i usta, po czym dodaj kilka szczegółów do szyi i wykończ ramiona i okolice tułowia. W przypadku dziewczyny należy zrobić szkic biustu, rąk oraz lewego biodra, natomiast w przypadku mężczyzny wykonaj zarys skrzyżowanych rąk i mięśni klatki piersiowej.
4
Rysowanie człowieka krok po kroku 4
Dodaj kilka rozciągniętych linii na koszulce dziewczyny i naszkicuj jej prawe biodro. Kontynuuj rysunek wykańczając jej lewą nogę. W przypadku mężczyzny dokończ zarys tułowia oraz koszuli, po czym dorysuj krótkie spodenki.
5
Rysowanie człowieka krok po kroku 5
Na rysunku dziewczyny, wykończ jej prawą nogę. U mężczyzny dorysuj muskularne nogi i sandały. Usuń wszelkie pomocne linie, narysowane w kroku 1.
6
Rysowanie człowieka krok po kroku 6
Pokoloruj osoby wedle uznania i rysunek ludzi gotowy!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

jamkowalski
26.08.2016
Ja nauczyłem się perfekcyjnie rysować dzięki temu, szczerze polecam :) https://naukarysowania.wordpress.com/