detoks owocowy

Jak zrobić detoks owocowy?

HottyHotty - specjalista Tipy.pl
detoks owocowy
1 z 5
Dobrze zbilansowana, zdrowa dieta jest najlepszym sposobem na poprawę funkcjonowania układu trawienia i oczyszczenie organizmu z toksyn. Osoby zmagające się z nadprogramowymi kilogramami często sięgają po różnego rodzaju medykamenty. Nie jest to rozwiązanie dobre, a często bywa nawet niebezpieczne. Zamiast tego lepiej zaufać naturalnym sposobom na odchudzanie. Doskonałym pomysłem jest dieta owocowa. Poniżej znajdziesz kilka wersji owocowego detoksu. Wybierz taki, który najlepiej zaspokoi twój apetyt.
1
detoks owocowy - jagodowy
Pięciodniowy detoks jagodowy

Sekretem odchudzającego działania jagód jest to, że w połączeniu z innymi zdrowymi składnikami, potrafią one oczyścić organizm z toksyn. Łącz je z płatkami pełnoziarnistymi, orzechami, siemieniem lnianym lub innymi owocami. Przez 5 dni jedz tylko te produkty, żeby efekt utraty wagi był zauważalny.
2
detoks owocowy - winogronowy
Sześciodniowy detoks winogronowy

Wykorzystaj oczyszczającą moc winogron, żeby dać swojemu układowi trawiennemu odetchnąć. Zrzuć zbędne kilogramy stosując detoks winogronowy przez 6 dni (ale nie dłużej!). W trakcie tego okresu powinnaś jeść wyłącznie winogrona i pić tylko wodę. Powinnaś wypić szklankę wody godzinę po każdym winogronowym posiłku. Po kilku dniach możesz mieć co prawda nudności, ale nie poddawaj się – jest to tylko objaw udanej detoksykacji.
3
detoks owocowy - pomarańczowy
Czterodniowy detoks pomarańczowy

Zanim zaczniesz dietę oczyszczającą, musisz wyeliminować ze swojego jadłospisu alkohol, napoje gazowane, fast foody i kawę. W przypadku detoksu pomarańczowego przyda ci się wyciskarka do soków. Sekretem tego sposobu jest picie szklanki świeżo wyciśniętego soku za każdym razem, gdy poczujesz się głodna. Całkowita ilość wypitego soku zależy od indywidualnych predyspozycji. Powinno się pić przynajmniej 7-8 szklanek dziennie. Podobnie jak w przypadku poprzednich detoksów, możesz doświadczyć kilku skutków ubocznych, takich jak zmęczenie czy spadki nastroju. Nie poddawaj się jednak i kontynuuj detoks przez okres 4 dni.
4
detoks owocowy - imbirowy
Siedmiodniowy detoks imbirowy

Imbir jest powszechnie uważany za przyprawę, jednak mimo to stanowi jeden z najlepszych środków oczyszczających organizm z toksyn. Można dodawać go do soków, spożywać suszony lub sproszkowany. Doskonale radzi sobie także w przypadku wzdęć. Przez co najmniej 7 dni dodawaj imbir do swoich ulubionych posiłków, a wkrótce zauważysz jego cudowne działanie wyszczuplające.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

siwe włosy
dobry metabolizm
testosteron

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane