Skuteczne odchudzanie

Jak skutecznie schudnąć? Cz. 2.

Boorka - specjalista Tipy.pl
Masz problem z odchudzaniem? Utrata każdego kilograma to dla Ciebie droga przez mękę? Poniżej znajdziesz kolejne, sprawdzone porady dzięki którym odchudzanie będzie znacznie prostsze i przyjemniejsze.
1

Przeczytaj również Jak skutecznie schudnąć? Cz. 1.

2
Zaopatrz się w mniejsze talerze.

Wszyscy jesteśmy świadomi tego, że nasze porcje są poza naszą kontrolą. Najlepiej jest nabyć talerze w średnicy 20 cm. Nałożysz na nie mniej, dzięki temu mniej będziesz spożywać.

3
Nie narzekaj na jedzenie.

Nie mów sobie, że już nigdy nie zjesz danego pokarmu, możesz przez to wpaść w obsesję. Zamiast tego możesz pozwolić sobie na ciasto, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach.

4
Rób zakupy z pełnym brzuchem.

Unikaj zakupów o pustym żołądku, ponieważ wszelkie przekąski skuszą Cię do ich zakupu. Najlepiej być najedzonym, ponieważ motywy zakupu nie będą oparte na głodzie.

5
Trzy posiłki dziennie.

Jeżeli zdarzy Ci się pominąć jakiś posiłek, nadrób go. Nie myśl, że niezjedzenie jednego dania pozwoli Ci zrzucić kalorie, ponieważ żołądek nie lubi głodować. Spożywaj trzy posiłki na dzień z kilkoma zdrowymi przekąskami. Poczujesz się lepiej i będziesz w stanie szybciej zrzucić zbędne kilogramy.

6
Wyłącz telewizor i usiądź przy stole.

Jeśli spożywasz pokarm podczas oglądania telewizji, lub innej rozpraszającej czynności, automatycznie jesz więcej. Zamiast tego skup się na swoim posiłku i ciesz się jego smakiem.

7
Unikaj rodzinnego stylu.

Rodzinny styl polega na podawaniu wszystkich posiłków w dużych misach i na dużych talerzach. Jest to cudowna zachęta do przejedzenia. Zamiast wykładać wszystkiego, zostaw część w garnkach i piekarniku oraz pamiętaj, aby podawać mniejsze porcje.

8
Kolacja to ostatni posiłek.

Zadaj sobie za cel unikanie przekąsek po kolacji, ponieważ tak naprawdę tego nie potrzebujesz, już masz wystarczającą ilość spożytych kalorii, poza tym jedzenie pozostanie w brzuchu, następnie przekształci się w tłuszcz. Dlatego należy zadowolić się kolacją i nie dojadać podczas nocy.

9
Spożywaj więcej białka.

Proteiny Cię napełnią. Nie ma nic przyjemniejszego niż smak dobrze wypieczonego steku, dlatego nie unikaj takich produktów i jedz je kiedy tylko możesz. Doskonałym źródłem białka są wołowina, kurczak, jogurt niskotłuszczowy, ser, a nawet garść orzechów.

10
Zdrowsze śniadanie - mniej kalorii przez resztę dnia.

Rozpoczęcie dnia od zdrowego śniadania, pomoże Ci zjeść mniej przez resztę dnia. Kiedy zaczynasz dzień z dobrze napełnionym żołądkiem, jesteś w stanie lepiej funkcjonować, ponieważ nie masz uczucia głodu. Zdrowe śniadanie nie znaczy skomplikowane, mogą być to kanapki, miska płatków zbożowych, czy jajka na miękko czy omlet.

11
Nie myl głodu z pragnieniem

Często ludzie mylą głód z pragnieniem, szczególnie, kiedy ich organizm jest odwodniony, co nie jest dobrym posunięciem podczas zrzucania zbędnych kilogramów. Kiedy poczujesz głód, napij się wody, dzięki czemu Twój żołądek się nieco wypełni. Jeżeli czujesz, że to nie wystarczy wypij duży napój i odczekaj 20 minut. Jeśli nadal stwierdzasz uczucie głodu, idź coś zjeść, jednak nie zdziw się jeśli w wielu przypadkach same napoje pomogą.

12
Opróżnij szafki z wszelkich pokus.

Jeśli jesteś w otoczeniu jedzenia, któremu nie jesteś w stanie odmówić, wiedz, że to tylko kwestia czasu zanim je zjesz. Pozbądź się wszelkich pokus ze swojej spiżarni, szczególnie jeśli martwisz się o swoją silną wolę.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

przyprawa zastępująca sól
Siemię lniane z kefirem na oczyszczanie jelit
piękne włosy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kasikk
03.06.2015
Porady już nam wszystkim znane, może i skuteczne, ale nie spowodują nagłego spadku wagi, dlatego warto sięgnąć po suplementy takie jak acetomale.