duże policzki

Jak zmniejszyć policzki za pomocą ćwiczeń?
Becia19 - specjalista Tipy.pl

Przedstawiony poniżej zestaw ćwiczeń pomoże ci pozbyć się pyzatych policzków i podkreślić strukturę kości policzkowych. Nie każdy może pochwalić się idealnie smukłą twarzą, ale nawet osoby o okrągłej buzi mogą ujędrnić ją i pozbyć się nadmiernego tłuszczyku z policzków i podbródka. Rób opisane poniżej ćwiczenia codziennie, a już wkrótce zauważysz, jak zmienia się kształt twojej twarzy.
1
To ja, pyza się nazywam

To ćwiczenie doskonale wzmacnia mięśnie twarzy i pozwala pozbyć się malutkich złogów tłuszczyku z twarzy. Wzmocnij żuchwę i policzki wciągając powietrze do jamy ustnej i zaciskając usta. Policzki natychmiast napełnią się powietrzem, a ty poczujesz jak skóra na nich staje się napięta. Wstrzymaj oddech przez 5-10 sekund. Następnie wypuść powietrze. Ćwiczenie powtarzaj przynajmniej 10 razy. Możesz też zwiększyć skuteczność tego ćwiczenia nadymając jeden policzek i przemieszczając zgromadzone w nim powietrze do drugiego. Żeby rezultaty tego ćwiczenia stały się widoczne, musisz przeprowadzać je codziennie przez kilka tygodni.

2
Oczy szeroko zamknięte

To ćwiczenie pomaga pozbyć się tłuszczyku z twarzy. Jedyne co musisz zrobić to zamknąć oczy i napiąć powieki. Następnie zacznij układać usta w „słowa”: „Yyyył” i „Uuuummfff”. Rozluźnij mięśnie twarzy i zacznij ćwiczenie od początku. Ćwiczenia mięśni twarzy to jedna z najskuteczniejszych metod pozbycia się dużych policzków.

3
„Tap madl”

Szeroki uśmiech to jeden z najłatwiejszych sposobów w walce z pyzowatymi policzkami. Stań przed dużym lustrem i zaciśnij usta. Teraz uśmiechnij się tak szeroko, jak tylko potrafisz. Wytrzymaj uśmiechając się w ten sposób przez 5 sekund, a następnie 2 razy zmarszcz nos. Rozluźnij mięśnie twarzy i zobacz jak odczuwalne jest rozciągnięcie mięśni twarzy. Powtarzaj ten „twarzowy fitness” 10 razy dziennie.

4
Ambulans na sygnale

Doskonałe ćwiczenie w walce z tłuszczykiem na twarzy. Wykonywanie go codziennie zapewni widoczne rezultaty. Otwórz usta i wypowiedź dźwięk „Iiii”. Trzymając usta szeroko otwarte zmień ten dźwięk w „Oooooł” - tak, masz brzmieć jak ambulans lub przynajmniej policyjna syrena. Powtarzaj to ćwiczenie codziennie przez 10-15 minut.

5
Foch jak stąd.. dotąd

Nie ma kobiety, która choć raz w życiu nie nadąsałaby się na swojego mężczyznę. Drogie panie, kwaśna mina nie tylko mówi więcej, niż tysiąc słów, ale jest również doskonałym sposobem na zbyt pulchną buzię. Pamiętajcie więc, by codziennie wydymać wargi tak mocno, jak to tylko możliwe. Wzmocni to linię żuchwy i widocznie ujędrni całą twarz. Poczuj jak napinają się mięśnie twojej twarzy i nie zapomnij, żeby powtarzać to ćwiczenie 10-15 razy dziennie.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Shakya
19.04.2020
Nie działa . :( Robię ćwiczenia 25 minut dziennie przez miesiąc i nic nie dało
Plastus
19.01.2015
Ile trzeba ćwiczyć minut dziennie żeby po 2 tygodniach były wyraźne różnice?
ktosiek
03.01.2014
nieznajoma94 widze, ze albo wynik nie był zadawalający, albo nie wytrwałaś treningu hmm ?
nieznajoma94
19.01.2012
witam,
sposoby ciekawe. mam mały kompleks z tego powodu więc czytając te porady spróbuje. jeśli wyniki będą pozytywne wejdę tu ponownie i uśmiechem na twarzy zdam wyćwiczoną relacje. pozdrawiam :)