Całująca się para

Jak się dobrze całować?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Pocałunki dają dużo przyjemności i potrafią sprawić, że można odpłynąć. Pewnie każdy z nas pamięta swój pierwszy pocałunek, bo tego się po porostu nie da zapomnieć. Całowanie jest naprawdę cudowne i potrafi wprowadzić w naprawdę przyjemny nastrój. Ale są rzeczy, których nie powinno się robić czy mówić w trakcie całowania. Właśnie mam zamiar przedstawić ci to, czego absolutnie nie można robić w tak doniosłym momencie.
1
Nie wpychaj języka na siłę

Pocałunek absolutnie nie polega na włożeniu języka do ust drugiej osoby. To ma być przyjemny moment a nie brutalna penetracja jamy ustnej. Zbliżcie usta do siebie a następnie delikatnie oblizujcie swoje wargi wsuwając język coraz głębiej.

2
Nie odrywaj się od całowania

Oczywiście, jeżeli chcesz, aby druga osoba cię całowała. W przeciwnym razie musisz dać do zrozumienia, że nie masz ochoty na pocałunki. Ciągłe przerywanie tego miłego momentu może sprawić, że zniknie ten romantyczny nastrój.

3
Tlen

Ludzie nie znoszą, gdy w trakcie pocałunku partner naciska tak mocno, że nie ma możliwości złapania powietrza. Pocałunki powinny być delikatne i na tyle subtelne, aby była możliwość dopływu tlenu. Możesz na moment oderwać się od całowania i nabrać powietrze, ale zrekompensuj partnerowi to całując go po szyi czy muskając jego ucho.

4
Nie żartuj

Pocałunki są dowodem wzajemnej bliskości i potrafią wprowadzić w naprawdę liryczny nastrój. Nie na miejscu jest rzucanie głupich dowcipów w tak podniosłym momencie, a szczególnie grubiańskich związanych z seksem czy właśnie całowaniem. Taki zachowanie świadczy o totalnej niedojrzałości.

5
Nie bekaj

To by był już szczyt wszystkiego beknąć sobie w trakcie pocałunku do czyichś ust. Wręcz nie mogę sobie tego wyobrazić. Niech ci się to nie przytrafi, bo zakładam, że już nigdy wspólny pocałunek nie będzie tak przyjemny i na pewno wspomnienie tego incydentu pozostanie na zawsze. Jeżeli czujesz, że coś zaczyna się dziać nie tak po prostu przerwij całowanie i na boku rozwiąż problem. Jestem pewna, że osoba, z którą się całujesz nie obrazi się wręcz będzie ci wdzięczna.

6
Zapomnij o gumie do żucia

Wiesz, że będziesz się całować, dlatego też chcąc zadbać o świeży oddech żujesz sobie gumę. No i zbliża się ten moment a partner wpada na genialny pomysł żeby przekazać sobie żutą gumę ustami. Absolutnie się na to nie zgadzaj, bo jest to po prostu ordynarne.

7
Niech ci się nie wypsnie imię innej osoby

Tak całowanie to bardzo doniosły moment, w którym nie myśli się do końca trzeźwo i logicznie. Jesteś po długim związku a osoba, z którą byłeś czy byłaś związana jeszcze nie do końca opuściła twoje serce. Może się zdarzyć, że w takiej wyjątkowej chwili pomyślisz właśnie o ex i wypsnie ci się jej czy jego imię. Właśnie, że nie może się to zdarzyć! Musisz to sobie dobrze zakodować w głowie.

?

Wskazówki
* Już wiesz, czego absolutnie nie możesz robić czy co nie może ci się przydarzyć, gdy całujesz. Jeżeli po przeczytaniu tego artykułu uświadomiłeś czy uświadomiłaś sobie, że często tak robisz może to znaczyć, że nie szanujesz do końca swojego partnera. Być może on też tak się czuje, ale nic do tej pory nie mówił/ mówiła. Upewnij się również, że twój nos jest czysty. Nie chcesz chyba żeby osoba, z którą się całujesz oglądała przypuszczam nieprzyjemną jego zawartość. Może ty masz jakieś wpadki, które ci się przydarzyły i chcesz się nimi z nami podzielić?

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Masaż pleców
masaż erotyczny
skuteczny sposób na ukrycie malinki

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

nmr59784
16.11.2015
Super poradnik na temat całowania :)
calowanie.wordpress.com
AndziaAst2
16.09.2014
nie wiem ale sprawdzimy dziś
carmelovaa
02.07.2014
+ nie śliń się zanadto bo całowanie się wówczas traci urok, nie dociskaj swoich ust zbyt mocno bo to może popsuć efekt
Wer$a
09.09.2011
extra to było super bardzo mi to pomogło i naprawde to działa!!!