Świnka morska

Jak zrobić przysmak dla świnki morskiej z chleba?

kamilcia661kamilcia661 - specjalista Tipy.pl
Szukasz czegoś nowego i smacznego dla świnki morskiej? To może zrobisz jej pyszne, chrupiące kawałeczki chlebowe? Twoja świnka donośnie powie "Mniam". Ich wykonanie nie wymaga wysiłku i nie jest skomplikowane. Brzuszek świnki będzie syty i zwierzątko z pewnością odwdzięczy się miłym chrumknięciem. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, które pomogą wam krok po kroku przygotować przysmak dla świnki morskiej. Powodzenia!
P

* Kromka chleba
* nóż
* papierowy ręcznik lub gazeta

1
Pokruszony chleb
Weź kromkę chleba i obetnij skórkę, następnie pokrusz kromkę. Potem skórkę potnij na małe kawałeczki. Będziesz miał/a chrupiące kawałeczki skórki i chrupiące kawałeczki środka kromki.
2
Teraz wystarczy tylko, że położysz je na gazetę lub papierowy ręcznik i umieścisz w nasłonecznionym miejscu, na piecu lub na ciepłym kaloryferze.
3
Gdy kawałeczki chleba stwardnieją i będą chrupiące, znaczy to, że przysmak jest gotowy. Podaj go swojej śwince.
?

Wskazówki
* Przysmak posmakuje też chomikowi.
* Nie smaż chleba! Ani na patelni ani na ognisku! Niech się sam wysuszy!
* Świnka morska powinna mieć dostęp do świeżej wody!

Powiązane porady

kąpiel świnki morskiej
paznokcie świnki morskiej
oswajanie świnki morskiej

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Właścicielka 2 świnek morskich
29.07.2016
Dzień dobry! Jestem uczennicą gimnazjum. Posiadam dwie świnki morskie. Z różnych źródeł na przykład porad dotyczących żywienia świnek morskich (SPŚM), wiem źe świnkom nie wolno dawać chleba. Pomimo rad wymienionych poniżej wspomnę, że świnki nie są ziarnojadami . Z uszanowaniem.
Monte
12.01.2016
Zgadzam się w 100%. Świnki nie mogą jeść chleba. Chleb robiony jest na drożdżach, zakwasie, ma zbyt dużo glutenu, zbyt wysoki indeks glikemiczny.. i stąd nie tylko świnkom, ale także ludziom spożycie pieczywa jest odradzane. Wystarczy, że od czasu do czasu zmienisz karmę, podasz inny owoc czy warzywo. Nasza uwielbia pomidory i paprykę oraz świerzą natkę pietruszki. Zamiast suchego chleba radzę podać płatki kukurydziane corn flakes. Tam przynajmniej są witaminy..
Ania
06.07.2015
Mam pytanie: A chomikowi lub pieskowi mogę to dać? Mój pies lubi chleb a jest za młody na ciasteczka ze sklepu. (Ma 12 miesięcy)
Iza
19.12.2014
Świnki morskie NIE mogą jeść chleba, ani żadnych produktów piekarniczych, ponieważ powodują one nieprawidłową fermentację w jelitach. Jest to pokarm NIEBEZPIECZNY dla tego gatunku. Osoby nie mające wiedzy na temat opieki nad świnkami morskimi, nie powinny doradzać innym.
uza13
04.12.2014
Świnki nie mogą jeść chleba - za dużo skrobi.