ściąga

Jak zrobić ściągę na sprawdzian?
AlsieAlsie - specjalista Tipy.pl

W tym artykule przedstawię pomysł na napisanie ściągi niewielkich rozmiarów. Każdy z nas, niezależne od wieku i szkoły, do której uczęszcza, zapomina nauczyć się na ważny sprawdzian. Szykujemy wtedy ściągi. Ale co zrobić, gdy tekstu jest za dużo ?
P

* kartka papieru (najlepiej w kratkę),
* długopis,
* notatki lub streszczenie tego co musisz umieć.

1
Usiądź wygodnie przy swoim miejscu pracy, wyjmij potrzebne narzędzia i pomyśl, co tak naprawdę będzie ważne i potrzebne do testu (jakie pojęcia, znaki, wzory, nazwy i daty). Najlepiej zaznaczyć je kolorowym markerem (ale nie zamazać).
2
Na niewielkim kawałku kartki w kratkę zacznij drobnymi literkami wypisywać wybrane wcześniej pojęcia itp wraz z odpowiedziami na nie (co znaczą, kto to był, co się wtedy stało).
3
Schowaj ściągę do piórnika, a na lekcji przenieś ją do swojej dłoni. Spokojnie niewielką karteczkę możesz położyć na kartce, która później wypełni się ściąganą wiedzą.
?

Wskazówki
* Podobne ściągi możesz tworzyć w telefonie, są one teraz ogólnodostępne, a wielu nauczycieli nie zwraca uwagi na telefon znajdujący się na ławce.

!

Uwaga!
* Pamiętaj, aby karteczka, na której tworzysz ściągę, nie była za mała i nie była za duża! Niech idealnie wpasuje się w twoją dłoń.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Dziki
01.01.2012
Sory ale nic to nie wnosi.