Piękny wygląd

Jak poprawić wygląd w minutę?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Czy byłaś kiedykolwiek w takim pośpiechu że nie miałaś praktycznie w ogóle czasu a musiałaś zrobić się na bóstwo? Ja byłam fatalna w zarządzaniu czasem więc przydarzało mi się to cały czas. Wpadałam w panikę, w nerwach nie mogłam się ogarnąć i wydawało mi się, że wyglądam tak okropnie, że nawet nie chciało mi się wychodzić. Jak to mówią – praktyka czyni mistrza. Mi się udało na tyle zorganizować, aby nieoczekiwana propozycja spotkania nie doprowadzała mnie do histerii. Może ty spróbujesz moich szybkich metod, dzięki którym zaledwie w kilka minut możesz poczuć się pięknie.
1
Lśniące włosy
Niech twoje włosy lśnią

Zabrakło ci już czasu na umycie i wystylizowanie włosów co znaczy że możesz wyglądać niekorzystnie. Ale jest rozwiązanie - użyj sprayu do odświeżania włosów lub nowości, która pojawiła się na rynku - szamponu na sucho, który sprawi, że włosy będą wyglądały jakbyś je dopiero co umyła. Wystarczy spryskać włosy a po wchłonięciu preparatu troszkę je wystylizować.

2
Podkręcanie rzęs
Podkręć rzęsy

Zawsze musisz znaleźć czas przynajmniej na jedną czynność, która poprawi twój wygląd dosłownie w kilka minut. Zazwyczaj ludzie patrzą sobie w oczy dlatego warto zadbać o to by wyglądały pięknie i były pełne blasku. Podkreśl urodę swoich oczu zalotką która podkręci twoje rzęsy i tuszem, który je pogrubi i wydłuży. Doda ci to pewności siebie, dzięki czemu nie będziesz musiała gapić się cały czas pod nogi.

3
Malowanie ust
Pomadka do ust

Zawsze powinnaś nosić przy sobie pomadkę choćby ochronną. Często zapominamy o tej części twarzy, która jest bardzo wrażliwa i potrzebuje ciągłego nawilżania. Ta czynność jest chyba najszybszą z możliwych, aby podkreślić walory swojej urody. Dobór pomadki jest równie istotny. Należy wziąć pod uwagę miejsce do którego się wybierasz, kolor stroju jaki masz na sobie oraz makijaż. Jeżeli twoje oczy są mocno podkreślone zawsze lepiej będzie wyglądał delikatniejszy odcień pomadki na ustach. Z kolei, gdy ograniczyłaś się tylko do wytuszowania rzęs możesz sobie pozwolić na bardziej intensywny kolor. Zawsze sprawdzają się balsamy do ust czy błyszczyki.

4
manicure
Szybki manicure

Możesz pomyśleć, że to niemożliwe zrobić manicure w zaledwie kilka minut. Zazwyczaj jak zbierasz się za tą czynność trwa to prawie wieki. Nie masz czasu ale uwierz że szybko możesz poprawić wygląd swoich paznokci. Musisz ograniczyć się do zaledwie kilku czynności. Przesuń skórki używając do tego specjalny patyczek a następnie muśnij paznokcie delikatnym lakierem. Najlepiej będzie jak wybierzesz beżowy kolor bądź łososiowy. W czasie kiedy twoje paznokcie będą schnąć możesz robić coś innego.

5
Podkreślone oczy
Nadaj oczom blask

Po całym dniu twoje oczy wyglądają na naprawdę zmęczone. Brakuje ci czasu aby zrobić sobie relaksujący kompres. Jest inne szybsze rozwiązanie. Podkreśl dolną linię rzęs jasną kredką bądź cieniem do powiek. Wewnętrzną stronę oka pomaluj najlepiej białą kreską, a kąciki muśnij eyelinerem w ciemniejszym kolorze.

6
Podkład
Nałóż podkład

Bardzo ważne jest, aby skóra twarzy wyglądała naprawdę ładnie i gładko. Powiedziałabym, że to wręcz podstawa. Pomalowane oczy i usta nie dodadzą ci uroku jak twoja skóra będzie wyglądała po prostu nieestetycznie. Po kilku godzinach pracy i stresów jakie pojawiają się każdego dnia, skóra ma prawo być zaczerwieniona, mogą pojawić się plamki czy inne niedoskonałości. Nałóż podkład, ale nie przesadzaj z ilością, abyś nie wyglądała jak manekin. Zawsze lepiej dobrać ciut jaśniejszy kolor podkładu od koloru karnacji. Twarz wygląda wówczas młodziej.

7
Nakładanie różu
Róż na policzki

Wreszcie na finał zostaje odrobina różu. Można byłoby pominąć tą czynność ale nałożenie różu trwa dosłownie kilka sekund i jest można powiedzieć przysłowiową kropką nad „i”. Róż podkreśli twoje kości policzkowe i nada charakter twojej twarzy. Możesz zastosować róż z drobinkami złota wówczas będziesz promieniała na twarzy.

?

Wskazówki
* Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić naprawdę szybko, aby poprawić swój wygląd. Nic nie dodaje większej pewności siebie jak pewność, że wygląda się dobrze. Umiejętność szybkiego poprawienia swojego wyglądu bardzo się przydaje, bo nigdy nie wiesz czy coś cię nie zaskoczy – nieplanowane wyjście do klubu czy wizyta niezapowiedzianych gości. Może ty masz jakieś pomysły na ekspresowe poprawienie wyglądu.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane