nadzienie do pączków

Jak zrobić nadzienie do pączków?

AngeloAngelo - specjalista Tipy.pl
Nie wiesz z jakim nadzieniem zrobić pączki w tym roku? Róża i konfitura się znudziła? Poniżej przedstawiam przepisy jak zrobić nadzienie budyniowe, serowe i czekoladowe. Dowiesz się również w jaki sposób napełnić pączki dżemem.
1
nadzienie do pączków budyniowe
Budyń o smaku waniliowym przygotuj wedle przepisu na opakowaniu. Dobrze zmieszaj z 4 łyżkami konfitury z wiśni. Jak już masa będzie gładka dodaj 2 łyżki kandyzowanej skórki pomarańczowej.
2
nadzienie do pączków serowe
Do kostki twarogu dodaj 2 żółtka i 2 czubate łyżki cukru pudru (nadzienie będzie smaczniejsze jak dodasz cukier trzcinowy). Wszystko dokładnie wymieszaj aż utworzy się gładka masa o równej konsystencji.
3
Czekolada
Zetrzyj na tarce tabliczkę czekolady (może być gorzka) i zmieszaj z umytymi rodzynkami i łyżką posiekanych fig. Nałóż na ciasto i dokładnie zlep. Czekolada się rozpuści podczas smażenia.
4
Nie chcesz nic słodkiego? Spróbuj pączki z grzybami. Pieczarki oczyść, umyj i pokrój w kostkę. Cebulkę drobno pokrój i smaż na maśle na złoty kolor. Dodaj do niej pieczarki i duś. Umyj pora i pokrój w cieniutkie paseczki a następnie dodaj do cebulki z pieczarkami i duś 10 minut na małym ogniu bez przykrycia. Dopraw do smaku solą i pieprzem.
5
Szpryca
Jeśli chcesz zrobić pączki z dżemem, napełniaj je nim już po usmażeniu za pomocą szprycy.

Powiązane porady

pączki ziemniaczane
królowa pączków

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane