nadzienie do pączków

Jak zrobić nadzienie do pączków?
AngeloAngelo - specjalista Tipy.pl

Nie wiesz, z jakim nadzieniem zrobić pączki w tym roku? Róża i konfitura ci się znudziła? Poniżej przedstawiam przepisy, jak zrobić nadzienie budyniowe, serowe i czekoladowe. Dowiesz się również, w jaki sposób napełnić pączki dżemem.
1
nadzienie do pączków budyniowe
Budyń o smaku waniliowym przygotuj według przepisu na opakowaniu. Dobrze zmieszaj z 4 łyżkami konfitury z wiśni. Jak już masa będzie gładka, dodaj 2 łyżki kandyzowanej skórki pomarańczowej.
2
nadzienie do pączków serowe
Do kostki twarogu dodaj 2 żółtka i 2 czubate łyżki cukru pudru (nadzienie będzie smaczniejsze, jak dodasz cukier trzcinowy). Wszystko dokładnie wymieszaj, aż utworzy się gładka masa o równej konsystencji.
3
Czekolada
Zetrzyj na tarce tabliczkę czekolady (może być gorzka) i zmieszaj z umytymi rodzynkami i łyżką posiekanych fig. Nałóż na ciasto i dokładnie zlep. Czekolada się rozpuści podczas smażenia.
4
art/2009/855_iTyk7b.jpg
Nie chcesz nic słodkiego? Sięgnij po pączki z grzybami. Pieczarki oczyść, umyj i pokrój w kostkę. Cebulkę drobno pokrój i smaż na maśle na złoty kolor. Dodaj do niej pieczarki i duś. Umyj pora i pokrój w cieniutkie paseczki, a następnie dodaj do cebulki z pieczarkami i duś 10 minut na małym ogniu bez przykrycia. Dopraw do smaku solą i pieprzem.
5
art/2009/855_5219_big.jpg
Jeśli chcesz zrobić pączki z dżemem, napełniaj je nim już po usmażeniu za pomocą szprycy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane