Peeling kawowy

Jak zrobić peeling z fusów kawy?

OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl
Pilling kawowy jest świetny zarówno do ciała jak i do rąk. Można go używać również do twarzy, jednak z tym radziłabym ostrożnie ponieważ może spowodować podrażnienia. Peeling z kawy doskonale usuwa martwy naskórek jak również przeciwdziała cellulitowi ze względu na zawartą w kawie kofeinę.
P

* ok. pół szklanki fusów z kawy
* ok. 2 łyżki dowolnego żelu pod prysznic

1
W naczyniu wymieszaj bardzo dokładnie składniki, pamiętaj, aby robić to tuż przed użyciem.
2
Na ciało nanoś peeling okrężnymi ruchami i wmasowuj przez kilka minut podczas kąpieli. Uważaj na podrażnione lub skaleczone wcześniej miejsca, najlepiej je omijaj.
3
Stosuj ten zabieg 2 razy w tygodniu, a Twoja skóra będzie delikatna i pozbędzie się zrogowaciałego naskórka, nagromadzonych zanieczyszczeń oraz starych komórek.

Powiązane porady

peeling do ust
peeling z soli
imbir

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

elllla
21.04.2016
Nie radzę dodawać cynamonu jak dziewczyna niżej, logiczne, że cera po tym będzie czerwona, a nawet podrażniona. Natomiast na ciało jest okej, dobry pomocnik przy walce z cellulitem, lato się zbliża:)
evita
01.05.2015
Dziala cuda... Trzeba tylko robic go regularnie... Po nim zawsze wmasowuje w uda krem antu cellulitowy.. Takie i efektowne polecam.
muuuusk
02.05.2013
przeciez pisze, ze odradzaja robic na twarzy bo moga wystapic podraznienia... ja robilam dzis i jest swietnyy! :D
zigitrn
11.04.2013
Ostatnio zrobiłem sobie taki peeling to dziewczyna kazała mi się jeszcze raz wykąpać bo śmierdziałem :P
sonia111222
15.02.2013
Dziś zrobiłam sobie własnie taki peeling znalazlam go na tej stronie tylko ze receptura była troszke inna 2 łyż.kawy,2łuż.cunamonu i 2 łyzki zelu no i zrobiłam nałożylam i efekt jest piorunujący twarzmam tak czerwoną ja du*a pawiana dlatego nie radze tego robić okropnie mnie szczypie byzia .Odradzam naprawde.