ryby z papierowych talerzyków

Jak zrobić rybkę z papierowego talerzyka?·

PersefonaPersefona - specjalista Tipy.pl
ryby z papierowych talerzyków
1 z 7
Te śliczne rybki będą stanowić wspaniałą dekorację dziecięcego pokoju. Kup zestaw papierowych talerzyków, farbki akrylowe i klej, zaproś swoje dziecko do stołu i rozpocznijcie wspaniałą przygodę tworząc własne ścienne akwarium.
P

* 8 małych talerzyków papierowych
* farby akrylowe w jaskrawych kolorach
* pędzel
* 4 sztuki oczu do maskotek
* klej hobbystyczny
* klej w sztyfcie
* nożyczki

1
rybki z papierowych talerzyków - krok 1
Pomaluj jeden talerzyk na pomarańczowo, drugi na żółto, trzeci na zielono, a czwarty na pomarańczowo.
2
szablon rybek - 1
Pobierz dostępne w tym i w następnym kroku szablony. W razie potrzeby powiększ je do odpowiednich rozmiarów. Ołówkiem odrysuj poszczególne elementy szablonów na czystych talerzykach. Spójrz na zdjęcie w kroku poprzednim.
3
szablon rybek - 2
Pomaluj zaznaczone elementy na odpowiednie kolory (pomarańczowy, żółty, niebieski i różowy).
4
rybki z papierowych talerzyków - krok 4
Wytnij pomalowane w kroku wcześniejszym elementy. Powinnaś móc zobaczyć ślady ołówka prześwitujące przez farbę.
5
rybki z papierowych talerzyków - krok 5
Za pomocą kleju przymocuj poszczególne elementy od spodu każdego z talerzyków. Przytrzymaj je przez chwilę, póki klej nie zastygnie.
6
rybki z papierowych talerzyków - krok 6
Farbą ozdób talerzyki (zrób rybkom paski, kropki itp.) Poczekaj, aż farba wyschnie. Na sam koniec doklej oczy.
?

Wskazówki
*Jeśli chcesz, żeby rybki zwisały na sznureczkach z sufitu, na każdą z nich przeznacz dwa talerzyki. Dwa talerzyki pomaluj całkowicie, a w środek nich zamontuj płetwy i ogony rybek. Również wycięte elementy trzeba pomalować z dwóch stron.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

wazon ze starej ksiażki
mapa skarbów
Żuraw z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane