8 letni chłopiec

Gry dla dzieci od 8 lat

Boorka - specjalista Tipy.pl
Urządzając przyjęcie dla dziecka niejedna z nas miała problem z doborem odpowiednich zabaw. Kiedy dzieciaki się nudzą często przychodzą im do głowy rożne pomysły, niekoniecznie mądre. W takich chwilach najlepiej skorzystać ze sprawdzonych sposobów na zabawy, które pobudzą wyobraźnię dzieci i wywołają mnóstwo śmiechu. Przedstawiam wam doskonałe propozycje na zabawy dla dzieci, które mają więcej niż 8 lat. Możecie być pewne, że z pewnością zainteresują młodych graczy.
1

Gry na dużą wyobraźnię.

Geografia.

Od 8 roku życia. Pierwszy gracz mówi nazwę miasta, województwa, bądź kraju (Warszawa), po czym kolejny gracz wypowiada kolejną nazwę zaczynającą się na ostatnią literę (A- Austria).

Zasady:
- Nie można użyć tej samej nazwy dwukrotnie.
- Miejsce musi być prawdziwe.
- Jeśli nie masz pomysłu na kolejne miejsce, odpadasz z gry.
- Ostatnia osoba, która zostaje- wygrywa.

2
Buzz.

Od 8 roku życia. Wybierzcie numer, na przykład 3, następnie liczcie kolejno do 100. Ktokolwiek natrafi na liczbę z 3 lub jej wielokrotność, powinien ją zastąpić słowem „buzz”. Nie wybierajcie liczby przewodniej, która będzie się równała liczbie graczy.

3
Anagramy.

Od 7 roku życia. Napisz na kartce imię dziecka lub inne słowo (możesz również wymieszać litery), następnie poproś o przestawienie liter, tak aby utworzyć kolejny wyraz.

4

Gry na przyjęcia.

Tajemnicza torebka.

Od 4 do 8 roku życia. Zbierz kilkanaście przedmiotów o dziwnej teksturze, na przykład wacik, spinacz do papieru, plastelina, awokado i rozmieść je osobno w małych torebkach. Następnie ustaw je w rzędzie i poproś dzieci o zgadywanie poprzez dotyk, co jest w środku.

5
Podaj dalej.

Od 3 do 8 roku życia. Opakuj ozdobnym papierem zabawkę lub smakołyk i zabezpiecz taśmą, następnie dołóż do tego kolejny prezent i ponownie opakuj papierem. Kontynuuj, aby zapakować tyle prezentów ile będzie dzieci. Posadź małych gości w kółku, włącz muzykę i poproś o podawanie prezentowej kulki kolejnej osobie. Kiedy muzyka przestaje grać, osoba, która trzyma kulę rozpakowuje jeden prezent dla siebie. I podaje kulę dalej. Pamiętaj, aby zatrzymać muzykę w odpowiednim czasie, tak aby każdy dostał małą nagrodę.

6
Wyścig z monetami.

Od 5 do 10 roku życia. W zależności od liczby dzieci, podziel je na 2 lub więcej drużyn, ustaw je w szeregach i daj im po 1 kubku z taką samą ilością groszy. Po drugiej stronie pomieszczenia umieść pojemniki dla każdej z drużyn. Po sygnale każde z pierwszych dzieci musi umieścić monetę między kolanami i idzie tak szybko jak potrafi do pojemnika, oczywiście z umieszczoną na swoim miejscu monetą i wrzuca ją do pojemnika, nie używając rąk. Następnie wraca do reszty i kolejna osoba może zrobić to samo. Drużyna, która pierwsza opróżni kubek, wygrywa. Dla mniejszych dzieci użyj nieco większych pojemników, na przykład wiaderek.

7
Wyścig na ubiór.

Od 5 do 10 roku życia. Zanim goście przyjadą przygotuj dwa stosy większych rozmiarów ubrań: spodni, koszulek, bluz, czapek, szalików i rękawiczek. Podziel dzieci na dwie drużyny i ustaw w kolejkach. Po sygnale pierwsze dziecko z każdej drużyny biegnie do stosu, zakłada całą odzież, odwraca się, zdejmuje ją i wraca do drużyny. Po czym kolejna osoba robi to samo. Pierwsza drużyna, która ukończy wyścig, wygrywa.

8
Rzut Wodnych balonów.

Od 5 do 12 roku życia. Dobierz dzieci w pary i daj każdej balon wypełniony wodą. Rozstaw dzieci w dwóch rzędach, tak, aby pary były rozdzielone i stały naprzeciw siebie. Na Twój sygnał, dzieci trzymające balony rzucają je do swoich partnerów. Po każdym rzucie wszyscy robią krok w tył, dla utrudnienia zabawy. Para, która upuści balon odpada, wygrywa ta co zostaje jako ostatnia.

9
Wyścig jajek.

Od 4 do 10 roku życia. Wyścigi jajek na trawniku polegają na popychaniu ich nosami przez dzieci. Kto pierwszy przekroczy linię mety, wygrywa.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

woreczki z grochem
wróżka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane