pasta do zębów

Jak w nietypowy sposób wykorzystać pastę do zębów?

Toska - specjalista Tipy.pl
pasta do zębów
1 z 10
Czy pasta do zębów służy tylko i wyłącznie do czyszczenia naszych zębów i chronienia ich przed próchnicą i innymi chorobami? Otóż okazuje się, że nie. Jak wiele innych produktów również i pasta do zębów ma swoje niecodzienne zastosowania. Jakie? Lista poniżej.
1
wykorzystanie pasty do zębów - krok 1

Wypoleruj srebro. Dzięki paście do zębów srebrne sztućce, zastawa czy biżuteria będą lśnić jak nowe. Pamiętaj, żeby dokładnie wypłukać dany przedmiot i wytrzeć go do sucha.

2
wykorzystanie pasty do zębów - krok 2

Wyczyść klawisze fortepianu. Wyciśnij pastę na miękką ściereczkę, lekko ją na niej rozsmaruj i zacznij czyścić klawisze. Następnie wypoleruj je inną, czystą ściereczką.

3
wykorzystanie pasty do zębów - krok 3

Pozbądź się plam z atramentu na ubraniach. Tak, dzięki paście do zębów jest to możliwe szybciej i dokładniej niż myślisz. Wyciśnij troszkę pasty na atrament, przepierz i wypłucz.

4
wykorzystanie pasty do zębów - krok 4

Wysusz pryszcze. Gdy tylko zauważysz, że na Twojej twarzy coś zaczyna wyskakiwać nałóż pastę do zębów.

5
wykorzystanie pasty do zębów - krok 5

Kredki na ścianie. Nałóż pastę na szczoteczkę i wyszoruj ścianę.

6
wykorzystanie pasty do zębów - krok 6

Świeże dłonie. Jeśli Twoje dłonie nieładnie pachną, na przykład po kontakcie z jakimiś detergentami lub na przykład cebulą, umyj je w paście do zębów.

7
wykorzystanie pasty do zębów - krok 7

Smoła. Pasta do zębów pomoże Ci też pozbyć się smoły ze skóry.

8
wykorzystanie pasty do zębów - krok 8

Dziury w ścianach. Jeśli w ścianie są małe dziurki wypełnij je pastą do zębów. Pamiętaj, że pasta musi wyschnąć przed malowaniem.

9
wykorzystanie pasty do zębów - krok 9

Porysowane buty. Zaradzi im właśnie pasta do zębów. Nałóż odrobinę pasty na ściereczkę i przetrzyj nią buty. Następnie wypoleruj buty czystą ściereczką.

Strona 1 z 10

Powiązane porady

zlew
usuwanie etykiet

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane