warkocz francuski

Jak zrobić warkocz francuski?

MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl
warkocz francuski
1 z 9
Warkocz francuski jest bardzo uniwersalny i dodaje kobiecego wdzięku. Lubią go wszyscy. Modelki, bizneswoman i zwykłe dziewczyny. Robi się go szybko jednak umiejętność ta wymaga pewnej wprawy. Zobacz jak zrobić taki warkocz.
1
warkocz francuski 1
Wydziel włosy nad czołem i podziel je na 3 równe pasma i zacznij zaplatać jak zwykły warkocz. Prawe pasmo przełóż na środek, potem lewe na środek itd.
2
warkocz francuski 2
Złap wszystkie pasma w jedną rękę w taki sposób aby były one od siebie oddzielone.
3
warkocz francuski 3
Wolną ręką dobierz dodatkowe pasmo z boku głowy i dołącz do pasma sąsiadującego (jeśli dobierasz z prawej dodaj do pasma z prawej strony).
4
warkocz francuski 4
Przełóż połączone pasmo z prawej strony do środka równocześnie przekładając je do lewej ręki zaś środkowe pasmo przełóż na prawą stronę do prawej ręki.
5
warkocz francuski 5
Teraz wszystkie pasma powinny znaleźć się w twojej prawej ręce tak aby lewa była wolna.
6
warkocz francuski 6
Dobierz z lewej strony włosy i dołącz je do lewego pasma.
7
warkocz francuski 7
Teraz przełóż lewe pasmo na środek a środkowe na lewo. Jak już przejdziesz ten krok staraj się trzymać ręce blisko głowy aby warkocz był ciasno spleciony.
8
warkocz francuski 8
Dobieraj włosy tak długo aż dojdziesz do poziomu poniżej linii włosów. Dalej warkocz pleć normalnie.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Warkocz dookoła głowy
warkocz wokół głowy

Podobne porady

Komentarze (26)

* Pola wymagane

snowarskakarolina
01.04.2017
Piękne te warkocze, ale do samodzielnego zrobienia róznych, podobnych zaplatanek używam takiej maszynki z babyliss, bo samej bez pomocy drugiej osoby jest ciężko zapleść ładny gruby warkocz.
Aga
09.03.2016
Warkocz i fryzura niczego sobie :) fajny pomysł i niezły tip, dzięki.
xyz
21.01.2015
Długie włosy u kobiety to jest to, co tygrysy lubią najbardziej.
majkaku.95
04.02.2013
Francuz to dla mnie wyższa szkoła jazdy, ale dzięki za porady, może one mi w końcu pomogą :)
emma
03.05.2012
to jest super robiłam już 12 razy
xD
03.05.2012
Umiem robić . Ale sama sobie nie zrobię ^^ :(
górolka
17.04.2012
ja wogóle twgo nie umiem
Kajla
06.04.2012
Bardzo fajny warkocz, ale sama sobie nie umiem zrobić,a moja mama też:) Próbuje na lalce ale nie zawsze wychodzi :( Za to umiem zrobić tak jakby zmodyfikowany warkocz kłos od góry francuski :)
Spróbuję się nauczyć robić warkocz francuski, chociaż na lalce :>
Kinga..wielbicielka..!
29.03.2012
. Super..!!

Umiałam robić tylko na bok lub do okoła głowy.. ale zwykłego farancuza nie umiałam..; ( ale teraz umiem wszystko..!!!!!!!!!...thx..!
ziomu
06.03.2012
znam to