Pina Colada

Jak zrobić pinacoladę?
Sooonia - specjalista Tipy.pl

Znana jako oficjalny napój Puerto Rico, Pina Colada powstała w San Juan i stała się podstawowym koktajlem, który cieszy się popularnością na całym świecie. Zmrożone Pina Colady można znaleźć w każdym tropikalnym ośrodku wypoczynkowym oraz w większości barów. Dostępne są też mieszanki Pina Colady (wystarczy jedynie dodać lód i zamieszać), ale lepiej zrobić ten napój samemu.

Eksperymentuj z różnymi rodzajami rumu. Wiele osób uważa, że dopuszczalne jest stosowanie taniego rumu do robienia Pina Colady, podczas gdy inni zarzekają się, że najlepsze przepisy na Pina Coladę zawierają oryginalny wysokiej jakości rum z Puerto Rico. Chociaż większość standardowych przepisów wymaga użycia jasnego rumu, wiele ludzi uważa, że zastosowanie rumu ciemnego lub bursztynowego fantastycznie sprawdza się w tych przepisach.

1
Klasyczny przepis na Pina Coladę:

Połącz trzy miarki jasnego rumu, trzy łyżki śmietanki kokosowej i trzy łyżki rozdrobnionego świeżego ananasa z dwoma filiżankami kruszonego lodu w blenderze. Mieszaj i serwuj w kieliszku z ozdobą ze świeżego ananasa.

2
Wyrafinowane receptury Pina Colada.

Połącz 1 ½ miarki białego rumu, jedną miarkę ciemnego rumu, 1 ½ miarki kremu kokosowego, jedną miarkę gęstej śmietany, trzy miarki soku ananasowego, dwa kubki lodku i odrobinę gorzkiej wódki w blenderze. Podawaj w pucharku z ozdobą w postaci plastra ananasa i wiśni maraschino.

3
Pina Colada on the Rocks.

Spróbuj połączyć trzy miarki jasnego rumu, trzy łyżki likieru kokosowego, pół szklanki soku ananasowego i jedną łyżką soku z limonki. Zamieszaj w shakerze z lodem przez jedną minutę. Wlej koktajl - lód i całą resztę - do kielichów i podawaj z plastrem ananasa.

4
Niealkoholowa Pina Colada dla dzieci.

Dla dzieci i każdego kto nie może pić alkoholu, zmieszaj równe części kremu kokosowego i soku ananasowy z lodem w Benderze. Dla zabawy, jako kielich może posłużyć skorupa orzecha kokosowego, z wymyślną parasolką.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane