- Dodatki do Samochodu
- Paliwa
- Samochody, Ciężarówki i Inne Pojazdy
- Pasjonaci Motoryzacji
- Zakup Samochodu
- Sprzedaż Samochodu
- Utrzymanie Samochodu
- Jazda i Bezpieczeństwo
- Ubezpieczenia Samochodowe
- Naprawa Samochodu
- Systemy Operacyjne
- Oprogramowanie Komputerowe
- Sieci Komputerowe
- Rozwiązywanie Problemów
- Sprzęt Komputerowy
- W Sieci
- Przeglądarki Internetowe
- Popularne Strony WWW
- Bezpieczeństwo w Internecie
- Komunikatory Internetowe
- Tworzenie i Rozwój Stron WWW
- Wyszukiwarki Internetowe
- Łącza Internetowe
- Aparaty Fotograficzne i Kamery
- Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria
- Telefony stacjonarne
- Telewizory
- Domowy Sprzęt Audio
- Przenośne Audio
- Car Audio i Elektronika

Jak promować sport w Internecie?
Mini - specjalista Tipy.pl

Wiele serwisów umożliwia zamieszczanie własnych artykułów i informacji sportowych jak chociażby serwis społecznościowy Ekstremalne.pl Znajdź zatem wszystkie serwisy o konkretnej tematyce, skupiające ludzi potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem. Reklamując przykładowo odzież sportową nie ograniczaj się tylko do serwisów typu "fitness". Pamiętaj, że klienci czekają na Ciebie również na stronach związanych z konkretnymi kategoriami sportu np. kung fu, parkour, snowboard (oni też potrzebują koszulek sportowych, bluz itp.).
Zanim zaczniesz szukanie odpowiednich serwisów w sieci wypisz sobie na kartce wszystkie słowa kluczowe, dzięki którym będziesz mógł znaleźć odpowiednie serwisy. Aby to zrobić pamiętaj o tym co sprzedajesz - jeśli masz w ofercie np. wodoszczelny pokrowiec na dokumenty pomyśl komu mógłby się on przydać (np. ludziom uprawiającym nurkowanie, canyoning, wakeboard, narty wodne, windsurfing, kajakarstwo, hydrospeed itd.).
Jeśli znalazłeś odpowiednie serwisy śledź ich fora. Ludzie często pytają o potrzebny sprzęt sportowy lub o opinię o nim. Oczywiście możesz pozakładać wątki i tematy związane tylko i wyłącznie z reklamą swojej oferty. Jednak ludzie są na to przeczuleni - lepiej zatem promować, zaznajamiać ich z produktem w sposób na oko niepozorny np. dać linka do produktu i spytać ludzi co o nim myślą. Dotyczy to również organizowanych imprez sportowych. Pamiętaj, że im więcej będziesz pisać, przypominać i zwracać uwagę tym szybciej ludzie poczują potrzebę posiadania lub wzięcia udziału w imprezie.
Promocja różnych klubów jest coraz bardziej popularna. Dzięki niej można pozyskać nowych członków i większe poważanie, lepsze postrzeganie klubu przez społeczność. Aby to zrobić trzeba tylko pisać. Pisać, ogłaszać, informować. I to dosłownie wszystko. Urodziny klubu sportowego, urodziny jego członków, planowane wyjazdy, relacje z wypraw, zawodów, osobiste przemyślenia członków klubu. Ludzie to czytają, wtapiają się w życie jednostek przynależnych do danego klubu co najmniej jak w życie bohaterów "M jak Miłość". I co z tego? A to, że nagle czują nieodpartą potrzebę zasmakowania ich życia, przygód i przemyśleń. Kilka filmów, szalonych zdjęć, oryginalne czy kontrowersyjne wypowiedzi i grupa fanów i fanek gotowa.
Możesz również wykupić reklamę w serwisach tematycznych. Ważne jest, aby reklama była na stronie związanej bezpośrednio z oferowanym przez ciebie produktem czy usługą. Reklama online jest skuteczna, jednak pod warunkiem że trafi w odpowiednie miejsce. Reklamowanie kasków snowboardowych na stronie związanej z porodem czy złamaniami nie ma sensu. Jest tam zupełnie nie potrzebna a skutek może odnieść tylko odwrotny do zamierzonego. Zamiast zachęcić wywoła irytację i zniechęcenie.