Trzymanie się za ręce

Jak spodobać się chłopakowi?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Pierwsza randka potrafi być naprawdę przerażająca. Najpierw zastanawiasz się, dokąd cię chłopak zabierze, później, w co masz się ubrać. Standardowo stwierdzasz, że ciuchy, które posiadasz nie nadają się na takie spotkanie. Cały czas nerwówka. Doszło do spotkania, które wydawało być się naprawdę udane. I znów się zaczyna ten nerwowy proces. Zadzwoni czy nie zadzwoni, spodobałam mu się czy nie, a może nie powinnam tego mówić? Najwyższy czas z tym skończyć i postawić na działanie, aby uniknąć tylu stresów. Mam kilka sposobów jak spodobać się facetowi. Dzięki nim nabierzesz pewności siebie i nie będziesz się tyle denerwowała.
1
Zadaj pytania

Mężczyźni dobrze wiedzą, że kobiety po prostu uwielbiają mówić a szczególnie o sobie. To może wygodne, bo zazwyczaj mówisz o rzeczach, o których wiesz dużo i na których się znasz. Wyobraź sobie, że mężczyźni czują podobnie. Jeżeli podoba ci się chłopak, z którym idziesz na randkę pozwól, aby sam doszedł do wniosku, że jesteś świetną dziewczyną zanim sama mu to powiesz. Pokaż, że chcesz dowiedzieć się o nim jak najwięcej, aby mu pokazać, że jesteś nim bardzo zainteresowana. Zadaj mu wiele pytań dotyczących jego samego, jego hobby, pracy czy ulubionych miejsc na wakacje. Absolutnie nie zadaj mu pytania „Ile zarabia” czy „Jakim samochodem jeździ”, bo to naprawdę nie jest w dobrym guście.

2
Niezręczne momenty

Niezręczne momenty na randce mogą spowodować, że będzie to pierwsze i ostatnie wasze spotkanie. Staraj się unikać takich sytuacji. Jeżeli zaproponował pójście na lodowisko, a ty nigdy nie miałaś łyżew na nogach powiedź mu, że może innym razem i że wolałabyś bardziej stabilne miejsce. Uważaj również na strój, jaki założysz, abyś nie musiała się ciągle poprawiać czy wciągać brzuch, bo to całkowicie was zdekoncentruje.

3
Zdradź mu sekret

Oczywiście nie chodzi o to, abyś zdradziła mu swój największy sekret, który zna jedynie twoja przyjaciółka. Powiedz mu, że wiele osób nie wie o tym, że np. piszesz wiersze i chciałabyś je kiedyś wydać. Możesz mu również zdradzić swoje marzenia dotyczące wyjazdu do egzotycznego kraju. Nie są to może wielkie tajemnice, ale na pewno dadzą mu do zrozumienia, że nie jest ci obojętny skoro chcesz się nimi z nim podzielić.

4
Zasugeruj drugie spotkanie

Bawisz się z nim naprawdę dobrze i już ci na myśl przyszło kolejne spotkanie. Nie znasz do końca jego odczuć, ale zawsze możesz to sprawdzić sugerując drugie spotkanie. Oczywiście nie chodzi o to, abyś bezpośrednio zaproponowała mu drugą randkę, ale możesz wspomnieć, że grają w kinie film, na który masz ochotę się wybrać, czy wspomnieć o plenerowej imprezie, która jest planowana za dwa dni, a co roku jest na niej świetna zabawa.

5
Wyłącz telefon

Odbieranie telefonu na randce czy odpisywanie na SMS-y jest bardzo niegrzeczne. Wyłącz telefon, a najlepiej zrób to przy nim. Będzie wiedział, że spotkanie jest dla ciebie bardzo ważne i że nie chcesz odrywać się od rozmowy. Może koleżanka ma dla ciebie jakiegoś newsa, ale spokojnie wytrzymasz parę godzin. Ona na pewno zrozumie, gdy nie odbierzesz wiedząc, że jesteś na randce.

6
Czuj się swobodnie

Może wydawać się to wręcz nierealne, ale to podstawa, aby zrobić dobre wrażenie na chłopaku. Najpierw zadziałaj na swoją podświadomość upewniając ja, że wszystko będzie dobrze i że wcale nie jesteś spięta. Zadbaj również o wygodny strój, w którym dodatkowo będziesz czuła się seksownie. Nie zakładaj zbyt krótkiej spódnicy, którą musiałabyś ciągle podciągać czy zbyt wysokich szpilek, aby twoje myśli nie skupiały się wyłącznie na tym, aby się nie potknąć. Przeglądnij się w lustrze i upewnij, że wyglądasz wspaniale. Pamiętaj o tym że on będzie dokładnie tak samo cię odbierał jak ty o sobie myślisz. Dodatkowo, jeżeli ty będziesz zachowywała się swobodnie to wprowadzisz taką atmosferę, która pomoże jemu również się wyluzować.

7
Śmiej się razem z nim

Nie ma nic gorszego od sztywnej dziewczyny, która ma skwaszoną minę. Przede wszystkim uśmiechaj się, bo faceci uwielbiają takie dziewczyny. Możesz rzucić jakiś żarcik czy pozytywnie skomentować to, co właśnie powiedział twój towarzysz. Pokaż mu, że jesteś optymistką i że widzisz świat w pozytywnych kolorach.

8
Złam zasady

Zasada mówi, że jeżeli on w ciągu trzech dni od spotkania nie odezwie się do ciebie z prośbą o kolejne, to znaczy że nie jest zainteresowany. Po co czekać trzy dni, czy udawać, że jesteś strasznie zajęta. Zadzwoń do niego zapytaj, co słychać i zasugeruj, że chętnie byś się z nim jeszcze spotkała. Często faceci stosują taki trik, że biorą dziewczynę na przetrzymanie, bo zaczyna się wtedy jeszcze bardziej zastanawiać, dlaczego nie dzwoni, a jak już zadzwoni to ona na pewno zgodzi się na spotkanie. Nie daj się wciągnąć w te gierki tylko weź sprawy w swoje ręce. Takim postępowaniem pokażesz mu, że jesteś konkretną osobą i zdecydowanie wiesz, czego chcesz.

?

Wskazówki
* Ja przetestowałam te metody na sobie i muszę powiedzieć, że działają rewelacyjnie. Aby je stworzyć zasięgnęłam rady kilku mężczyzn pytając ich, czego oczekują od kobiety, z którą spotykają się pierwszy raz na randce. Weź sobie do serca te sposoby i przestań w końcu się stresować. Pamiętaj, że napięta sytuacja na spotkaniu może spowodować, że twój piękny wygląd nie wystarczy, aby on chciał umówić się na kolejne spotkanie

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lila
01.08.2012
Mam problem chodze na zespol i tam chodzi taki fajny chlopak on mi sie bardzo podba ale jest niesmialy odzywa sie do mnie i patrzy godzinami m ja mam 17 lat i on tez prosze o pomoc co zrobic zebym mu sie spodobala.