Mężczyzna oglądający się za kobietą

Jak znaleźć chłopaka w 7 dni?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Mężczyzna oglądający się za kobietą
1 z 8
Bycie w związku jest o wiele ciekawsze od samotnie spędzanych wieczorów i braku osoby, do której można by się było przytulić. Nie myśl sobie, że miłość sama przyjdzie i zapuka do twoich drzwi. Więc zamiast siedzieć i czekać na wymarzonego księcia z bajki weź sprawy w swoje ręce. Mam dla ciebie kilka propozycji, które pomogą ci znaleźć chłopaka w trybie ekspresowym.
1
Chłopak w barze
Rozglądnij się wokół siebie

Jakie jest twoje typowe zachowanie, gdy spędzasz czas w swoich ulubionych miejscach? Rozglądasz się dookoła siebie i zapamiętujesz ludzi? Wiele razy słyszałam jak jakaś dziewczyna mówiła, że miłość miała pod nosem a tak długo jej nie dostrzegała. Moja koleżanka przypadkowo przy barze w klubie, do którego chodziła od lat poznała chłopaka a tylko dlatego, że trąciła łokciem piwo, które się na niego wylało. Nie wkurzył się, a nawet postawił jej następne. Powiedział, że często ją tu widuje i tak od słowa do słowa ich znajomość przerodziła się w gorącą miłość. Zwróć uwagę na mężczyzn, którzy pojawiają się wokół ciebie i zakoduj ich dokładnie, może któryś z nich jest idealnym kandydatem na partnera.

2
Facebook
Portale społecznościowe

Jak nie jesteś jeszcze zalogowana na Facebooku czy na NK koniecznie musisz to zmienić. Może w gronie twoich znajomych jest chłopak, który szczególnie przyciągnie twoją uwagę. Przeglądaj zdjęcia znajomych swoich znajomych a jak któryś mężczyzna ci się spodoba zwróć się z prośbą do znajomego, aby zorganizował spotkanie, na którym będziecie mogli się poznać. Jeżeli jesteś bardziej śmiałą osobą to wyślij mu zaproszenie do swojego profilu. To będzie dobra okazja, aby nawiązać jakiś kontakt. Kto wie jak nowa, Facebookowa znajomość potoczy się dalej.

3
Portale randkowe
Portale randkowe

Coraz więcej ludzi z nich korzysta i coraz więcej szczęśliwych związków się tworzy dzięki nim. Przede wszystkim wiadomo, do czego te portale służą. Osoby logują się tam w konkretnym celu, więc na wstępie nie będziesz musiała owijać w bawełnę, o co ci chodzi. Dodatkowo możesz zobaczyć na zdjęciu osoby, które są zalogowane. Pierwsze kroki w postaci pisemnej mogą być dużo łatwiejsze od flirtowania przy barze z mężczyzną siedzącym obok. Zanim dojdzie do spotkania twarzą w twarz będziecie już sporo o sobie wiedzieli.

4
Lampka wina
Szybka randka

Zorganizuj swoją własną ekspresową randkę. Koniecznie zadzwoń do swojego wolnego przyjaciela i wyciągnij go na miasto. Powiedź mu, jakie masz plany i poproś o pomoc. Idźcie do pobliskiego klubu i usiądźcie razem przy barze. Razem obserwujcie, kto zwraca szczególną uwagę na ciebie. Jak złapiesz wzrok zainteresowanego mężczyzny uśmiechnij się do niego. Teraz do akcji niech wkroczy twój przyjaciel. Jego zadaniem będzie podejście do wybranego faceta i powiedzenie mu, że wpadł ci w oko i chętnie napiłabyś się z nim drinka. Jestem pewna, że złapie haczyk i przyjdzie do ciebie w 3 sekundy. Oczywiście rola przyjaciela już się zakończyła, więc myślę, że nie będziesz musiała mu mówić, że ma ważne sprawy do załatwienia i to w tej chwili.

5
Kręgalnia
Babski wieczór

Tym razem zamiast na ulubioną dyskotekę wybierzcie się na kręgle. Zobaczcie, przy którym torze jest najwięcej facetów i następnie wybierzcie tor obok nich. Zapomnij o tym, że kiedykolwiek grałaś w kręgle. Przecież potrzebujesz pomocy jakiegoś mężczyzny. Niech pokaże ci jak trzymać kulę i wyjaśni zasady gry. Nie musisz być piątkowym uczniem. Jak zobaczy, że w dalszym ciągu sobie nie radzisz na pewno przybiegnie z pomocą. Wszyscy będziecie świetnie się bawić i jestem pewna, że te znajomości pozostaną na dłużej. Pomóż jeszcze troszkę losowi wymieniając się numerami telefonów lub choćby obiecaj mu, że w ramach podziękowania wyślesz mu zaproszenie na Facebooku.

6
Wieczór dla singli
Wieczorki dla singli

Coraz bardziej popularne i coraz częściej organizowane wieczorki dla singli. Ktoś wpadł na naprawdę fajny pomysł, aby w ten sposób wolne osoby mogły się poznać. Wszyscy spotykają się w klubie bądź wybranej restauracji. Na początek kilka toastów, aby bardziej się ośmielić. Każdy z każdym może sobie porozmawiać, a sytuacja, w której kobieta podchodzi do mężczyzny jest w tym przypadku zupełnie naturalna. Takie spotkania dają dużą szansę na poznanie kogoś na dłużej a być może spotkanie swojej prawdziwej miłości.

7
Para zakochanych
Nie skreślaj kogoś na samym początku

Zaczepił cię mężczyzna, któremu wyraźnie wpadłaś w oko niestety on tobie nie bardzo. Od razu chciałabyś przerwać rozmowę i uciekać gdzie pieprz rośnie. Wstrzymaj się chwilę, nie wierzysz chyba, że miłość od pierwszego wrażenia zdarza się wszystkim. Często postępujemy zbyt pochopnie nie dając szansy mężczyźnie, który chciałby nawiązać bliższą znajomość. Zawsze warto porozmawiać przecież nic cię to nie kosztuje, a może okazać się, że macie podobne zainteresowania i dużo wspólnych tematów. Wiele kobiet żałuje swoich szybkich odmownych decyzji, a szczególnie wówczas, gdy zobaczą odrzuconego mężczyznę wyglądającego dużo lepiej niż na pierwszym spotkaniu i w dodatku idącego z niezłą laską pod rękę.

?

Wskazówki
* Rodzimy się, dorastamy, dojrzejemy, łączymy w pary, zakładamy rodzinę taka jest kolej naszego życia i tak naprawdę każdy do tego dąży. Oczywiście zdarzają się osoby, które wolą być całe życie singlami, ale jest ich naprawdę niedużo. Czasem trzeba pomóc szczęściu. Myślę, że przedstawione przeze mnie porady mogą pomóc w znalezieniu chłopaka a może i nawet prawdziwej miłości. Najważniejsze, aby nie siedzieć z założonymi rękoma.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

Pati
25.08.2020
Hej. Szukam kolegi z Warszawy 15-18 lat
maga
26.07.2020
Szukam chłopaka w wieku 15-16 lat z okolic Nysy... miły fajny i przystojny
POPROSTU ja
17.05.2020
szukam chłopaka z okolic Łodzi od 15 do 17 lat...fajny ,przystojniak jak kazdy chłopak.. :) ...
Paulina
30.04.2020
Szukam chłopaka, który lubi rockową muzykę, lubi spędzać czas np na siłowni lub na wycieczce w górach. Chłopak w wieku od 20-22lat
Olcis
23.11.2019
Hej szukam chłopaka 11/12/13 lat
Neonka
28.03.2019
Jest tu może jakiś chłopak z górnego śląska 12/13 lat, który szuka dziewczyny i ma messengera?
Ząbek
01.10.2018
Jest tu jakaś dziewczyna (17-23 lata) lubiąca chodzić po górach, bądź podróżować?
Ewelina25
20.03.2018
Chce poznac kogoś bardzo fajnego
kąsliwy dusiciel 13
13.03.2017
lubię ostry seks
znaleziona123
28.11.2016
szukam chłopaka