Podcinanie końcówek

Domowe sposoby na mocne włosy

uleczkauleczka - specjalista Tipy.pl
Czy twoje włosy są suche, tłuste, łamiące się i masz problemy z łupieżem? Jeśli tak nie przejmuj się. jesteś jedną z wielu osób, które walczą z tą przypadłością. Pamiętaj, że tych objawów nie należy bagatelizować. Półki sklepowe uginają się pod ciężarem przeróżnych kosmetyków do pielęgnacji. Niestety bardzo często są one kosztowne i zawierają chemię, która może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Poniżej znajdziecie kilka domowych sposobów na naturalną pielęgnację włosów.
P

* napar z lipy
* ubite białko
* sok z cytryny
* rozmaryn
* łupiny z orzechów włoskich
* woda

1
Na łupież: Gotujemy 4 łyżki stołowe lipy w dwóch szklankach wody i czekamy 10-15 minut aż naciągnie. Taką mieszanką płuczemy włosy. Stosujemy regularnie, aż łupież zniknie.
2
Na tłuste włosy: Przed myciem włosów nakładamy na nie na 10 minut ubite białko z sokiem z cytryny.
3
Na włosy łamiące się: Gotujemy 2 łyżki stołowe liści i kwiatów rozmarynu w szklance wody iczekamy 10-15 min aż naciągną. Tą miksturą spłukujemy włosy po każdym myciu.
4
Na zbyt jasne włosy: Garść łupin z orzechów włoskich gotujemy przez 30 min w 1/2 litra wody. Odcedzamy przez sito i płuczemy włosy.

Powiązane porady

olejek inchi
miód
zapobieganie siwieniu

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

#18456
29.03.2013
Na mocne włosy ważna jest również odpowiednia dieta i dostarczanie swoim włosom wszystkich koniecznych składników. Możemy wspomóc się również suplementami diety, których zadaniem jest wzmocnienie naszych włosów.