film

Jaki film wybrać na różne okazje?
muszka - specjalista Tipy.pl

3
Na oglądanie filmów z przyjaciółmi dobra jest komedia. Przy zaufanym gronie przyjaciół można oglądać takie filmy, które oglądane z kimś innym mogłyby być niezręczne (np. film American Pie). Z przyjaciółmi można oglądać w zasadzie wszystko - od horrorów, komedie romantyczne aż po zwykłe komedie. W takim towarzystwie możemy pozwolić sobie na większą swobodę, a ponadto jest mniejsze ryzyko, że powstanie jakaś niezręczna sytuacja. Cokolwiek nie włączymy w gronie bliskich znajomych, powinno być to dobrym pomysłem. Wybór filmu warto jednak skonsultować wcześniej (aby wszyscy oglądali film po raz pierwszy).
4
Pamiętaj, aby chronić swoje dzieci szczególnie od horrorów. Dzieci nie powinny oglądać drastycznych scen, ponieważ może to narazić je na powstawanie lęków. Dziecko po obejrzeniu takiego filmu może mieć koszmary, a gdy film naprawdę go przeraził - w skrajnych przypadkach może zacząć się jąkać. Trzeba unikać takich sytuacji, ponieważ jako rodzicie jesteśmy odpowiedzialni za to, co oglądają nasze dzieci.

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane