Para na plaży

Jak nie zostać oszukanym przez oszusta matrymonialnego?

muszka - specjalista Tipy.pl
W Internecie widać coraz więcej propozycji matrymonialnych. Powstają nawet specjalne serwisy, na których można znaleźć swoją miłość. Nie wszystkie jednak wydają się nam wiarygodne. Jak uniknąć oszustwa matrymonialnego? Dowiesz się czytając ten artykuł.
1
Nie rozmawiaj z ludźmi, którym wyłącznie zależy na kontaktach intymnych. Tacy ludzie nie obdarzą Cię prawdziwym uczuciem, tylko będą chcieli wykorzystać Twoje ciało. Bardzo dużo takich osób przesiaduje na czatach - jeśli chcesz koniecznie znaleźć miłość na czacie to unikaj pokoi erotycznych. Wiele można wywnioskować z nicku danej osoby, np. jeżeli jest to nick "samotna_przytuli" to prawdopodobnie jest to samotna kobieta, która potrzebuje czułości i bliskości. Analogicznie jeśli nick brzmi "perwersyjny_pan" można wnioskować, że temu panu chodzi tylko jedno po głowie. Ten wniosek nie jest jednak regułą, ponieważ wielu użytkowników ustawia nick, aby utrzymać pozory.
2
Wiele dowiesz się podczas rozmowy z taką osobą. Pięć pierwszych pytań, które Ci zada jest bardzo ważne, ponieważ świadczy o tym, co go najbardziej interesuje. Jeśli będą to klasyczne pytania typu "Skąd jesteś?" czy "Jak masz na imię?" to początki są obiecujące. Należy się obawiać jeśli taka osoba spyta nas "Czy masz duży dom?" albo "Ile zarabiasz?". Takie pytania ewidentnie wskazują na to, że dana osoba interesuje się nie nami, lecz naszym statusem majątkowym - takich osób należy unikać.
3
Nie umawiaj się zbyt pochopnie na pierwsze spotkanie. To, że przykładowo rozmawiasz z nim miesiąc, to wiele nie znaczy. Wiele osób ukazuje swoje prawdziwe oblicze dopiero po dłuższym czasie. Jeśli sądzisz, że nie znacie się dostatecznie, porozmawiajcie jeszcze trochę w wirtualnej rzeczywistości. Przecież nie musisz się do niczego zmuszać. Spotkacie się wtedy, kiedy obie strony będą na to gotowe.
4
Gdy już zdecydujecie się na takie spotkanie, to nie ubieraj się na nie zbyt rozrzutnie - np. pięć złotych bransoletek itd. Strona powierzchowna musi zabierać jak najmniej uwagi, bo przecież w pierwszej kolejności musicie poznać swoje wnętrze. Oczywiście zadbaj o wygląd - zrób ładną fryzurę, spryskaj się ulubionymi perfumami, ale we wszystkim zachowaj umiar.
5
Wiele osób zaprasza takich znajomych po kilku spotkaniach do domu (już nie nawet w celach erotycznych, ale by pokazać jak mieszka). Nie jest to dobrym pomysłem. Pierwsze kilka miesięcy lepiej spotykać się na neutralnym gruncie, np. kawiarenkach, restauracjach, spacerach itd. Jeśli boisz się wyzysku, nie rozpowiadaj się zbytnio na temat swojej kondycji finansowej. Kiedy będziesz miała pewność, że sympatia szanuje Cię za to jaką jesteś, a nie za to ile masz w portfelu - wtedy możecie podjąć bardziej szczegółowe rozmowy na ten temat.
6
Nie daj się do niczego zmusić, a kiedy poczujesz się zastraszana – od razu zerwij znajomość! Pamiętaj, że sprawą pierwszorzędną jest Twoje bezpieczeństwo.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Dobry mąż
dobry profil
Mężczyzna daje kwiaty kobiecie

Komentarze (0)

* Pola wymagane