Lemoniada truskawkowa

Jak zrobić lemoniadę truskawkową?
JedzenieJedzenie - specjalista Tipy.pl

Kiedy zaczyna się sezon truskawkowy szkoda byłoby tego nie wykorzystać. Lemoniada truskawkowa świetnie ugasi pragnienie podczas letnich upałów. Jest ona pyszna i niesamowicie prosta do przygotowania. Bez wątpienia zachwyci niejedną osobę i posmakuje waszym dzieciom. Doskonała kompozycja składników sprawia, że chce się więcej. Wspaniale sprawdza się na przyjęciach urządzanych na świeżym powietrzu. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w przygotowaniu tego napoju.
P

* 2 szklanki wody
* 1 łyżka tartej skórki z cytryny
* 1 szklanka świeżego soku z cytryny
* szklanka świeżych truskawek, obranych i przepołowionych
* 2 szklanki wody gazowanej
* lód
* świeże listki mięty
* całe truskawki do ozdobienia

1
W średnim rondelku zagotuj wodę z cukrem mieszając od czasu do czasu. Po zagotowaniu zmniejsz ogień.
2
Dodaj skórę i sok z cytryny, zamieszaj i ściągnij z ognia. Odstaw na bok, aby całkowicie wystygło a następnie przelej do dzbanka.
3
Truskawki zmiksuj w blenderze i dodaj do dzbanka z cytrynową wodą. Dobrze zamieszaj i włóż do lodówki do schłodzenia. Dodaj wody gazowanej i zamieszaj. Lemoniadę przelej do szklanek z lodem, ozdób miętą i truskawkami.
?

Wskazówki
* Lemoniada będzie dobrze smakować również z dodatkiem wódki.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

bluem
17.07.2015
Wszystko robię podobnie ale jednak dosładzam, tyle że nie cukrem a truskawkowym syropem Paola.