Płaski brzuch

Jak szybko schudnąć z brzucha?·

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Płaski brzuch
1 z 13
Każdy z nas ma wiele powodów do narzekania, jeżeli chodzi o wygląd naszego ciała. Mało jest osób, które w pełni byłyby zadowolone ze swojego wyglądu. Jednakże istnieje wiele sposobów, aby poprawić wygląd i czuć się z tym pewniej siebie. Obecne kosmetyki oraz medycyna dają nam ogromne możliwości. Efekty można osiągnąć również dzięki aktywności fizycznej. Jeżeli chodzi o wygląd, najczęściej narzekamy na brzuch. Może jest to po części związane z problemami zdrowotnymi, które często odbijają się na tej części ciała. Wzdęcia, zgaga, cukrzyca, choroby serca, udar, rak i demencja - wszystkie te dolegliwości mogą poskutkować zwiększeniem obwodu w pasie. Mimo tego, że usuwanie tkanki tłuszczowej z brzucha nie jest proste, postaram się ułatwić ci to zadanie poprzez poniższe metody.
1
Lekki posiłek
Jedź częściej, ale mniejsze posiłki

To bardzo ważne, aby dać czas żołądkowi na przetrawienie spożytego posiłku. Jeżeli zaserwujesz sobie na raz dużą porcję, twój organizm nie upora się z taką ilością, a nieprzetrawiona część na pewno zgromadzi się w postaci tłuszczu. Jeżeli posiłek zaczynasz od śniadania, a później w odstępie minimum 3 godzin jesz kolejne, mniejsze posiłki, to pozwalasz organizmowi na szybkie trawinie. Jedź 5-6 mniejszych posiłków i pamiętaj o tym, aby ostatni nie był spożywany tuż przed snem.

2
Jajko na śniadanie
Zawsze pamiętaj o śniadaniu

Po kilku godzinach snu organizm przechodzi w tryb głodu. Jeżeli nie zjesz śniadania, zwolnisz tym samym metabolizm, który będzie oszczędzał energię i spalał mniej kalorii. Wielu dietetyków radzi, aby śniadanie było dość obfite.

3
Zdrowy posiłek
Zwróć uwagę na to, co jesz

Staraj się jeść jak najwięcej produktów, które wspomagają utratę tłuszczu. Jest to brązowy ryż, produkty pełnoziarniste, owoce, warzywa, odtłuszczone mleko i ser, drób i inne chude mięsa oraz ryby i owoce morza. Zrezygnuj z tłustych dań i słodyczy, które najszybciej powodują przyrost tłuszczu i skutecznie blokują metabolizm. Jeżeli uwielbiasz pizzę, cheeseburgery i inne „smakołyki” ociekające tłuszczem, musisz po prostu zredukować ich ilość do minimum.

4
Jedząca kobieta
Jedź powoli

Musisz nabrać takiego nawyku. Bierz do ust na raz mniejsze kawałki i przeżuwaj je dość długo. W ten sposób unikniesz przejadania się i niemiłych wzdęć. Na rynku można znaleźć specjalne widelce i łyżki, które pomagają zmniejszyć tempo jedzenia. Nabierasz kęs na widelec, a w tym czasie zapala się czerwone światełko. Dopóki nie zaświeci się zielone, nie możesz nabrać następnej porcji.

5
Spacer po plaży
Ćwiczenia kardio

Są obecnie jednymi z najbardziej popularnych typów ćwiczeń na utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i na zgubienie zbędnych kilogramów. Na określenie ćwiczeń kardio używa się również nazwy „ćwiczenia aerobowe”. Wykonywanie ćwiczeń kardio usprawnia pracę serca, poprawia krążenie i spalanie tlenu w organizmie, a także zwiększa masę mięśniową. Jeszcze większą efektywność spalania tłuszczu osiągniesz łącząc te ćwiczenia z przyjmowaniem suplementów zawierających w składzie L-karnitynę (zobacz tutaj).

6
Kobieta pijąca wodę
Pij, pij i jeszcze raz pij

Odpowiednie nawodnienie ciała jest niezbędne do utraty tłuszczu z brzucha. Jeżeli jesteś odwodniona wątroba będzie wolniej działać, a proces spalania tłuszczu nie będzie taki skuteczny. Pij dużo wody – przynajmniej 8 szklanek dziennie i zieloną herbatę, która skutecznie pomaga w redukcji tłuszczu.

7
Śpiąca kobieta
Sen

Jeśli nie śpisz co najmniej 7-8 godzin na dobę, twój organizm będzie miał mniej energii, którą mógłby wykorzystać na spalenie tego, co zjesz. Badania pokazują, że ludzie, którzy są ciągle zmęczeni, mają gorszy metabolizm. Zadbaj o to, aby przynajmniej 4 razy w tygodniu pozwolić sobie na głęboki sen trwający minimum 8 godzin.

8
Lampka wina
Ogranicz alkohol

Alkohol niekorzystnie wpływa na wątrobę skutecznie spowalniając naturalny proces spalania tłuszczu. Lampka czerwonego, wytrawnego wina wskazana jest raz na jakiś czas, gdyż podnosi ciśnie i usprawnia krążenie krwi.

9
Kobieta wchodząca po schodach
Zamień cztery koła na własne nogi

W dzisiejszych czasach jesteśmy coraz bardziej wygodni. Gdybyśmy mogli, to parkowalibyśmy samochodem pod samymi drzwiami. Koniecznie musisz to zmienić. Po zakupy idź na piechotę lub jedź rowerem. Nie szukaj skrótów, wybieraj dłuższa drogę, zamiast windą - wchodź po schodach. Staraj się jak najczęściej chodzić na spacery. Nawet nie spodziewasz się jak dużo kalorii w ciągu dnia możesz spalić bez konieczności regularnego chodzenia na siłownię.

10
Sól
Ogranicz spożycie soli

Nadmierne spożycie soli powoduje zatrzymanie wody w organizmie. Sprawia to, że twój brzuch staje się wzdęty. Postaraj się jak najbardziej zredukować ilość soli w spożywanych przez ciebie posiłkach. Możesz zastąpić ją innymi przyprawami, które wpływają na polepszenie przemiany materii, takimi jak majeranek, czy koperek.

11
Stres w pracy
Unikaj stresu

Może wydać ci się to zaskakujące, ale nadmierny stres może powodować zwiększenie się masy ciała. Niektórzy pod wpływem stresu mają większą ochotę na jedzenie – zajadają nim swój stres. Oczywiście inni mają wręcz przeciwnie – brakuje im apetytu. Niezależnie czy należysz do jednej, czy do drugiej grupy, musisz wiedzieć, że pod wpływem stresu nasz organizm uwalnia mnóstwo hormonów, które powodują zmiany w metabolizmie. Postaraj się uwolnić od stresu poprzez ćwiczenie jogi, spacery, relaksującą muzykę, bądź inną formę aktywności, która skutecznie pomaga ci w walce ze stresem.

12
Kalendarz i centymetr
Dbaj o odpowiednią motywację

Gdy już zdecydujesz się na to, by zrobić coś ze swoim brzuchem, musisz być wytrwała w swoim działaniu. Wiadomo, że nie przyjdzie to od razu, dlatego nie zniechęcaj się na samym początku. Poszukaj w internecie osoby, która twoim zdaniem ma idealny brzuch i postaw sobie za cel osiągniecie takiego rezultatu. Możesz również kupić sobie nową seksowną sukienkę, której noszenie wymaga płaskiego brzucha. Wybierz termin, w którym chciałabyś ją założyć i bierz się do dzieła.

Strona 1 z 13

Powiązane porady

dobry metabolizm
jedzenie w nocy
jabłko z metrem

Podobne porady

Komentarze (24)

* Pola wymagane

judyta91
03.04.2017
rekordy w odchudzaniu, można pobić stosując saunę karbonową. bez diety się chudnie, a jak się połączy saunę z dietą, tak jak ja, to maleje się dosłownie w oczach. i to takie motywujące, jak za każdym razem po seansie w saunie 1-2kg mniej
Marta
27.02.2017
Ja kupiłam kilka dni temu kołyskę do brzuszków i robię codziennie 150-400, do tego biorę habaicynę, która przyspiesza mi termogenezę. Minęło 5 dni i już mam pierwsze efekty w postaci zarysowanych mięśni pod żebrami. Kiedyś ćwiczyłam, więc było mi trochę łatwiej.
Paweł
09.11.2016
Tłuszcz nie powoduje odkładania tkanki tłuszczowej,zweryfikujcie swoją wiedzę bo odpowiadacie za przekazywanie wiedzy ludziom ,prawdziwej wiedzy.
Paweł
08.11.2016
Od tłuszczu się nie tyje,zweryfikujcie wiedzę
Paweł
08.11.2016
qwb54369
10.08.2016
Jedna z najlepszych metod dzieki ktorej schudlam 20 kilo i nie powrocilam do wagi :) :)
https://zrzuckilogramy.wordpress.com/
malgorzata slowik
20.06.2016
chcialabym pozbyc sie tluszczu z brzucha
paulina
08.06.2016
witam mam problem schudnoc z brzucha jakies porady
Amelia Wojak
16.05.2016
Bardzo dobrze podaliście. Postaram się je wykonywać. A i jeszcze wezmę się do pracy bo mam 45 kg a mam 10 lat.
lilka
26.04.2016
Ciężka praca, każdy to mówi i to jets prawda, bo samo się nie zrobi nic :D 5fir energy + program treningowy robię go już jakiś czas z koleżanka i widać efekty, mam nadzieję, że do lata będzie ok :)